חדשות בארץ

תיעוד דרמטי: חטופים הובלו לבית החולים שיפא ביום הטבח

ממצאים חדשים שחושפים צה"ל ושב"כ מוכיחים כי בית החולים שיפא שימש כתשתית טרור, אליה הובילו מחבלי חמאס חטופים ביום הטבח בשמחת תורה. דובר צה"ל מסר פרטים חדשים על נסיבות מותה של רב"ט נועה מרציאנו הי"ד, מהן עולה כי היא נרצחה על ידי מחבלי חמאס בבית החולים שיפא

מחבלי חמאס מחוץ לחדר אליו הובא חטוף (קרדיט תמונות וסרטונים: דובר צה"ל)מחבלי חמאס מחוץ לחדר אליו הובא חטוף (קרדיט תמונות וסרטונים: דובר צה"ל)
אא

צה"ל חשף הערב (ראשון) ממצאים חדשים, המוכיחים כי בית החולים שיפא שימש כתשתית טרור אליה חטפו מחבלי חמאס חטופים ביום הטבח ב-7 באוקטובר. בנוסף, מסר דובר צה"ל, תת-אלוף דניאל הגרי, כי החיילת נועה מרציאנו הי"ד נרצחה על ידי מחבלי חמאס במתחם בית החולים.

בתיעוד, שנחשף בסיוע שירות הבטחון הכללי, ניתן לראות מחבלים חמושים של חמאס ב-7 באוקטובר מובילים בכוח חטופים, אזרח נפאלי ואזרח תאילנדי שנחטפו משטח ישראל. אחד החטופים פצוע ומובל על מיטת בית חולים, והשני הולך על רגליו. כמו כן, ניתן לראות בתוך מרחב בית החולים שיפא רכבים צבאיים שהובאו מישראל במהלך הטבח הרצחני.

"ממצאים אלו מוכיחים כי ארגון הטרור חמאס השתמש בבית החולים שיפא ביום הטבח עצמו כתשתית טרור", אמרו בצה"ל. "ממצאים אלו מצטרפים להוכחות שהראינו קודם לכן, המוכיחים כי ארגון הטרור חמאס משתמש במרחב בית החולים כתשתית לפעילות הטרור שלו באופן שיטתי ושוטף".

לפני מספר ימים הוחזרו לישראל גופותיהן של יהודית וייס ורב"ט נועה מרציאנו הי"ד, שנחטפו ב-7 באוקטובר. בהכוונת מידע מודיעיני של השב"כ, איתרו כוחות צה"ל את גופותיהן של השתיים. כל אחת מהן נמצאה במבנה אחר סמוך לבית החולים שיפא. דובר צה"ל הבהיר הערב, בתדרוך לתקשורת, כי מרציאנו נרצחה על ידי מחבלי חמאס.

"נועה נחטפה לדירת מסתור בסמוך לבית החולים שיפא", אמר הגרי. "במהלך תקיפות צה"ל באזור, מחבל החמאס שהחזיק בנועה נהרג. הדו"ח הפתולוגי קובע כי נועה אומנם נפצעה בתקיפה אך לא באופן מסכן חיים. זאת בניגוד לסרטונים השקריים שמפרסם חמאס, שניסה לטעון כאילו נועה נהרגה מתקיפות צה"ל. על פי המידע המודיעיני המוצק שיש בידינו, נועה נלקחה על ידי מחבלי חמאס מהמקום בו הוחזקה לתוך כותלי בית החולים שיפא. שם היא נרצחה על ידי מחבל חמאס".

"העולם לא יוכל להגיד שלא ידע מה קורה בבתי החולים בעזה, והעולם חייב לפעול נגד פשע המלחמה של חמאס-דאע"ש, סיכם דובר צה"ל.

תיעוד חטוף מובל על ידי מחבלי חמאס בבית החולים שיפאתיעוד חטוף מובל על ידי מחבלי חמאס בבית החולים שיפא
מחבלי חמאס מחוץ לחדר אליו הובא חטוףמחבלי חמאס מחוץ לחדר אליו הובא חטוף

טנדר חמאס ממנו יצאו מחבלים בכניסה לבית החולים שיפאטנדר חמאס ממנו יצאו מחבלים בכניסה לבית החולים שיפא
רכבים צה''ליים שהובלו לבית החולים שיפא ב-07.10רכבים צה''ליים שהובלו לבית החולים שיפא ב-07.10
רכבים צה''ליים שהובלו לבית החולים שיפא ב-07.10רכבים צה''ליים שהובלו לבית החולים שיפא ב-07.10

תגיות:עזהחמאסצה"לחרבות ברזלשיפא

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה