חדשות בארץ

מעצר תומכי חמאס בישראל: בן 14 וחצי נעצר בטייבה – פעיל שמאל נעצר ברשות הפלסטינית

הנער פרסם פוסט המהלל את הטבח שביצע החמאס ואת חטיפת החיילים לעזה. ישראלי, שעבר להתגורר בתחומי הרשות, נעצר בחשד כי היה מעורב בארגון כנסי הסתה נגד ישראל

הפגנות בעד חמאס ברשות (צילום: Wisam Hashlamoun/Flash90)הפגנות בעד חמאס ברשות (צילום: Wisam Hashlamoun/Flash90)
אא

שוטרי מחוז מרכז יבקשו היום (שני) מבית המשפט להאריך את מעצרו של נער בן 14 וחצי, תושב טייבה, שנעצר אמש לאחר שהביע ברשתות החברתיות תמיכה והזדהות עם ארגון הטרור חמאס.

מהחקירה עלה כי הנער פרסם ברשתות החברתיות צילום חצוי לשניים, כאשר בחצי העליון נראים עצורי חמאס הולכים בטור כשהם אזוקים בידיהם ובתמונה הנוספת מופיעים חיילי צה"ל כשהם נחטפים עי המחבלים. על גבי התמונות הוסיף החשוד את הכיתוב "עין בעין, שן בשן, מה שיבוא קשה יותר אכזרי יותר".

משטרת ירושלים עצרה ישראלי, פעיל שמאל, שהפך באחרונה לפעיל חמאס, וארגן והשתתף בתהלוכות תמיכה בחמאס, הסית לטרור וייצג סטודנטים ביו״ש בשם ארגון הטרור חמאס.

הישראלי, בן 23, מתגורר כיום ביו"ש, משמש פעיל משמעותי של אוניברסיטת ביר-זית, ונעצר בחשד לפרסום תכני הסתה לטרור ותמיכה במעשי טרור. במסגרת החקירה אותרו צילומים שונים שבהם מופיע החשוד עם דגלי חמאס ומופיע בתהלוכות תמיכה בחמאס ביו״ש. כמו כן חוקרי המשטרה ביססו תשתית ראייתית לכך שהחשוד היה ציר משמעותי בהשפעה וארגון של הפרות סדר ותהלוכות תמיכה בטרור.

עוד התברר כי החשוד נושא תפקיד ב״כותלה אל-אסלאמיה" - תאי סטודנטים של חמאס במוסדות להשכלה גבוהה בשטחי איו"ש וברצועת עזה, שהיא למעשה הזרוע הסטודנטיאלית של ארגון הטרור חמאס. במסגרת זו, החשוד שימש כמתאם בין ארגון הטרור לבין הסטודנטים, והזמין אחרים לתהלוכות תמיכה בחמאס בעקבות המלחמה. בסיום החקירה הוגשה נגד החשוד הצהרת תובע ומעצרו הוארך עד לתאריך 26.11 בבית משפט צבאי. בימים הקרובים צפויה הפרקליטות הצבאית להגיש נגדו כתב אישום.

תגיות:משטרההסתה לטרורמלחמת חרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה