חדשות בארץ

השכול היכה בשלישית: האב נפל במלחמת יום הכיפורים, האח בלבנון והבן ברצועת עזה

ורד בנבנסטי מיסוד המעלה איבדה במלחמת יום הכיפורים את אביה ובמלחמת לבנון הראשונה את אחיה. היום הותר לפרסום כי בנה, שנקרא על שם אחיה - נהרג בקרב

ארנון וספי הי"ד (צילום: דובר צה"ל)ארנון וספי הי"ד (צילום: דובר צה"ל)
אא

היום (שלישי) בשעה 14:00, יובא למנוחות, בבית העלמין הצבאי בראש פינה, סרן (מיל') ארנון משה אברהם בנבניסטי וספי הי"ד, בן 26 מיסוד המעלה, קצין לוחם בסיירת גבעתי, שנפל אמש בקרבות בצפון הרצועה. הותיר אחריו את אימו ורד, שתי אחיות ואח.

זו הפעם השלישית שהשכול מכה במשפחה. ורד, אימו של הקצין הצעיר שנפל אמש בקרב, איבדה במלחמת יום הכיפורים את אביה, סא"ל יואב וספי הי"ד, בן 33, קצין בסיירת שקד ובחיל השיריון ובעל עיטור העוז, ובמלחמת לבנון הראשונה את אחיה רב"ט ארנון וספי הי"ד, בן 19, לוחם בצנחנים, שעל שמו קראה לבנה.

לפני מספר שנים, ביום הזיכרון, השתתף ארנון הצעיר, יחד עם אחותו התאומה בסרט לזכר הנופלים וסיפר את סיפור הסב והדוד. לפני ארבע שנים, פירסם טור באתר צה"ל רגע לפני שהפך לקצין: "האמת היא שהסיפור המשפחתי שלי הוא קצת יותר מורכב. המשפחה שלי היא משפחה שכולה. למען האמת, איבדנו במשך הדורות לא אחד, לא שניים, אלא ארבעה בנים במלחמות ישראל השונות. סבא שלי, סא"ל יואב וספי נפל במלחמת יום הכיפורים. אחריו נפל אחיה של אמי, ארנון וספי שעל שמו אני קרוי. באותה המלחמה נפל גם בן דודה של אמי, אורי מעוז, בהיתקלות עם מחבלים. כשסבתא שלי נישאה בשנית, נפל גם בנו של בן זוגה החדש, עומרי בן זכרי, מפליטת כדור".

עוד כתב: "כשביקשתי מאמא שלי לחתום על טופס ההסכמה לגיוס קרבי, בגלל שאני ממשפחה שכולה) ראיתי את החששות שלה עולים מחדש, ולרגע דאגתי שלא תסכים לי להתגייס. לא היה לה קל לחתום, אבל עכשיו היא רואה שכל סוף שבוע אני חוזר עם ברק בעיניים וזה רק הולך וגדל. אותו ברק מלווה אותי מאז ועד היום".

בסיום הטור כתב: "היום אצעד על רחבת המסדרים בבה"ד 1 כצוער בחטיבת גבעתי. אמא, סבתא וגם שי יבואו לראות אותי ולהיות עדים לתהליך המטורף שעשיתי. אין לי ספק שגם אבא שלי, סבא, דוד ארנון, אורי ועומרי יהיו שם וישמחו על כך שבחרתי, למרות הכול, להמשיך בדרכם".

תגיות:חלל צה"למלחמת חרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה