חדשות בארץ

כתב אישום נגד מחבלת: עטפה עצמה בדגל חמאס וניסתה לרצוח חייל

מחבלת בת 17 הגיע לפני כשבועיים למעבר קלנדיה ונוטרלה כשניסתה לדקור חייל. הודתה כי החליטה לבצע פיגוע ברגע שפרצה הלחימה בעזה

זירת ניסיון הפיגוע (צילום: משטרת ישראל)זירת ניסיון הפיגוע (צילום: משטרת ישראל)
אא

בסיום חקירה שהתבצעה במשטרת ירושלים הגישה היום (שלישי) הפרקליטות הצבאית כתב אישום נגד תושבת קלנדיה בת 17, בגין ניסיון לבצע פיגוע. המחבלת הגיעה לפני כשבועיים למעבר הסמוך לביתה, עטופה בדגל חמאס וחמושה בסכין, מתוך מטרה לבצע פיגוע דקירה.

חיילים ומאבטחים שהבחינו בה קראו לה לעצור. הם ביצעו בתחילה ירי אזהרה באוויר ולאחר שהחלה בריצה, הגיבו בירי לעברה ונטרלו אותה. לא היו נפגעים לכוחותינו.

הכוחות תפסו במקום את דגל ארגון הטרור שאותו עטתה לגופה, וכן את הסכין שעמה ניסתה לבצע את הפיגוע. המחבלת פונתה לטיפול רפואי במצב קל-בינוני. מחקירתה עלה כי טרם הפיגוע תכננה ללכת לתהלוכת תמיכה בחמאס עם חברותיה, לכיוון מעבר קלנדיה, ולהזדהות עם תושבי עזה. לאחר שהתהלוכה לא יצאה לפועל, החליטה לצאת לבדה ולדבריה: "למות שהידית למען עזה". היא סיפרה כי את ההחלטה קיבלה ברגע שהחלה הלחימה בעזה.

את הסכין לקחה מביתה והצטיידה גם בדגל ארגון הטרור חמאס. לאחר שהגיעה למעבר רגלית, שלפה את הסכין והתכוונה לדקור ולרצוח חייל במקום, ניסיון פיגוע שסוכל כאמור. כמו כן בחקירתה שייכה את עצמה לארגון הטרור "חמאס".

לאחר שמעצרה של המחבלת הוארך מעת לעת, הושלמה, הפרקליטות הצבאית הגישה נגדה כתב אישום וביקשה את מעצרה עד לתום ההליכים.

תגיות:כתב אישום מחבלתניסיון פיגוע דקירה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה