חדשות בארץ

הותר לפרסום: סרן לירון שניר מעפרה נפל בקרב בצפון הרצועה

סרן לירון שניר, בן 25 מעפרה, מפקד צוות בסיירת גולני, נפל בקרב בצפון רצועת עזה

לירון שניר הי"ד (צילום: דובר צה"ל)לירון שניר הי"ד (צילום: דובר צה"ל)
אא

דובר צה"ל התיר הבוקר (רביעי) לפרסום, כי סרן לירון שניר, בן 25 מעפרה, מפקד צוות בסיירת גולני, נפל בקרב בצפון רצועת עזה. הי"ד. בכך עלה מניין חללי צה"ל במלחמה ל-391.

בנוסף, לוחם בסיירת גבעתי נפצע באורח קשה בקרבות בצפון הרצועה.

שניר הי"ד למד בישיבת "מעלה אליהו" כשלוש שנים לפני גיוסו לצה"ל. ראש הישיבה, הרב חיים גנץ, ספד לו: "בית הישיבה מבכה על הבשורה הקשה שהגיעה לפתחינו. לירון היה תלמיד חכם, שבכל רגע פנוי בחופשותיו עבר בישיבה כדי לספוג עוד מלימוד התורה ולחזק את החברים".

"תורה, דרך ארץ ואהבת העם הם אלו שהובילו אותו בהסתערות קדימה בישיבה, בצבא וכעת במלחמה. אנו נפרדים מלירון כגיבור ומודים על הזכות שלנו ללמוד ולחיות במחיצתו".

הרב אבנר זולדן, רב בישיבה שהיה בקשר אישי עם לירון, סיפר: "לירון היה ממש קרוב לשחרור מצה"ל ולעבור לשלב הבא של הקמת בית בישראל. לירון היה איש עם מידות מיוחדות, עליו נאמר הפתגם 'מי שבורח מהכבוד הכבוד רודף אחריו'. תמיד בדק שהוא לא פוגע באף אחד וההתקדמות שלו לא באה על חשבון מישהו אחר. כל ימיו בצבא היה עסוק בלדאוג לחייליו. רק הם היו לנגד עיניו, וכל זה עלה לו במחיר אישי של השקעה בחייו האישיים. טוהר המידות ואצילות הנפש היו נר לרגליו, כל דבר עשה בגדלות ובנקיון כפיים. בית הישיבה כואב את נפילתו של אחד מטובי בנינו".

תגיות:עזהחללי צה"לצה"לחרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה