חדשות בארץ

צה"ל השמיד את בניין המודיעין הצבאי של חמאס בעזה; לוחם גבעתי נפל בקרב

צוות קרב חטיבתי של הצנחנים תקף בשכונת תל אל אווה. הלוחמים פשטו גם על מוצב חטיבת העיר עזה. סמ״ר איתן דב רוזנצוויג הי"ד, בן 21, מאלון שבות, לוחם בגדוד שקד, נפל בקרב בצפון רצועת עזה

פעילות צה"ל ברצועה (צילום: דובר צה"ל)פעילות צה"ל ברצועה (צילום: דובר צה"ל)
אא

פחות מיממה לפני ההפוגה שנקבעה בהסכם בין ישראל לחמאס, וצה"ל תקף היום (רביעי) בעוצמה ברצועת עזה. מלבד טיהור מוצבים מרכזיים של חמאס על ידי כוחות גבעתי, הצליח צוות קרב חטיבתי של הצנחנים, במהלך התקפה על שכונת תל אל אווה, לפשוט על מוצב חטיבת העיר עזה ועל משרד המודיעין הצבאי של חמאס.

בפשיטה הלוחמים אספו חומרי מודיעין, שלל טכני ומידע משמעותי על תשתיות התת קרקע של חמאס. בפשיטות על המוצבים ותשתיות הטרור הלוחמים חיסלו מחבלים, איתרו סדנא לייצור כטמ"מים, מעבדת רחפני נפץ, מטענים, פצמ״רים ואמצעי לחימה נוספים.

על פי דיווח פלסטיני, בית החולים האינדונזי פונה לחלוטין מאנשי צוות, חולים, ומחוסים ששהו בקרבת בית חולים. צה"ל תקף לפנות ערב גם בחאן יונס ודווח על סיכולים ממוקדים במספר דירות בעיר.

הערב התיר דובר צה"ל לפרסום כי סמ״ר איתן דב רוזנצוויג הי"ד, בן 21, מאלון שבות, לוחם בגדוד שקד, חטיבת גבעתי, נפל בקרב בצפון רצועת עזה. בכך עולה מספר חללי צה"ל ל-392. בנוסף, לוחם במילואים מיחידה 504, אגף המודיעין, ולוחם בסיירת גולני, נפצעו באורח קשה בקרב בצפון רצועת עזה.

ארגוני הטרור שיגרו היום, במספר הזדמנויות, רקטות לעבר שדרות ויישובים בעוטף. לא דווח על נפגעים. כמו כן מטוס קרב של חיל האוויר ירט טיל בשמי הים האדום שכוון לעבר העיר אילת.

בצפון שיגר חיזבאללה עשרות רקטות ופצצות מרגמה לעבר יישובים ומוצבי צה"ל, לכל אורך קו הגבול. כולן נפלו בשטחים פתוחים. צה"ל תקף מספר פעמים לאורך אחר הצהריים ולפנות ערב בדרום לבנון, באמצעות מטוסי חיל האוויר, כטב"מים, ארטילריה וטנקים.

(קרדיט: דובר צה"ל)

תגיות:עזהחלל צה"למלחמת חרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה