חדשות בארץ

אימה של גלי בת 13 שנחטפה לעזה: "בקושי אפשר לנשום"

ראומה ערוסי טרשנסקי מבארי, שבתה מוחזקת בידי החמאס: "הרגע הזה שהיא תחזור - זה מה שמחזיק אותנו, זה התקווה שלנו - אני מייחלת לרגע הזה"

(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)
אא

ראומה ערוסי טרשנסקי מבארי, אימה של גלי בת 13 שחטופה בעזה, איבדה את בנה ליאור בן ה-16 שנרצח בידי מחבלי חמאס. גלי קפצה מחלון הממ"ד בזמן הטבח, אך נחטפה.

"אני שנייה אתייחס רגע לרשימה של הילדים החטופים וההורים שעשויים להשתחרר בעסקה, בקושי אפשר לנשום כשאתה מקריא את הרשימה הזאת והבת שלי היא ביניהם - זה עדיין לא נתפס אחרי חודש וחצי", אמרה אתמול.

"התחושות הן מאוד מבולבלות, אנחנו לא קיבלנו רשימה, אנחנו לא יודעים איזה עסקה יש. לא קיבלנו שום מידע, אנחנו בחוסר ודאות עדיין. מה-7 באוקטובר אנחנו בחוסר ודאות וגם בקבינט ביום שני לא שמענו על עסקה שהולכת להתרחש".

על הפגישה עם ראש הממשלה היא אמרה: "דרשנו תשובות, גם לגבי עסקאות כאלה ואחרות, אם קיימות. קיבלנו תשובה שגם אם יש כיוון לעסקה אין אפשרות לפרט ושכרגע אין עסקה על הפרק. זה נאמר ביום שני. דיברנו על הלחימה ואיך היא יכולה אולי לסכן את החטופים".

"ענו שאם תהיה מנהרה עם חטוף בפנים, היא לא תופצץ", סיכמה. "דואגים לשים לב ולהיות עם המודיעין בקשר צמוד לא לעשות פשלות כאלה ואחרות".

על אלה שהתנגדו לעסקה: "אני לא חשופה לתקשורת, אני מקבלת מידע מצה"ל והנציגים שבקשר איתי".
על השאלה מה היא תעשה עם בתה אמרה: "הרגע שהיא תחזור זה מה שמחזיק אותנו. אבל עד שלא נראה אותה, לא נאמין. אני מייחלת לרגע הזה. היא סרבנית חיבוקים, אבל לא תהיה לה ברירה. אנחנו מקווים ורוצים שכולם יחזרו הביתה בשלום".

 

תגיות:חטופיםעסקה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה