חדשות בארץ

פשיטה על "עמק הגראדים": אמל"ח מתחת למיטות ילדים

"עמק הגראדים" הוא אזור בפאתי ג'באליה ששימש לירי מאסיבי של טילים לעבר ישראל. אמל"ח ורקטות נמצאו בבתים, ולא בפעם הראשונה, מתחת למיטות של ילדים

חלק מהאמל"ח שנתפס (צילום: דובר צה"ל)חלק מהאמל"ח שנתפס (צילום: דובר צה"ל)
אא

(צילום: דובר צה"ל)

צה"ל חשף היום (חמישי) תיעוד מפעילות של צוות הקרב של חטיבה 401, שנלחם ב"עמק הגראדים'", הנמצא בפאתי ג'באליה. המקום מכונה כך בשל שלל עמדות השיגור ממנו נורו טילים לעבר שטח ישראל. הלוחמים חשפו תשתיות תת קרקעיות, וכן אמצעי לחימה מתחת למיטות שינה של ילדים.

ב"עמק הגראדים" אותרו ארבעה פירי מנהרות משמעותיות בעומק רב. הפירים מחוברים לרשת חשמל והיו בשימוש חמאס. הפיר המרכזי אותר באחד המבנים ששייך לבכיר בחמאס. במבנה נוסף, המקושר לבכיר אחר בארגון הטרור, נמצאו אמצעי לחימה רבים בחדרי השינה ומתחת למיטות השינה של ילדיו. בנוסף, אותרו מסמכי תוכניות אופרטיביות ואמצעי לחימה רבים.

כלל החומרים הועברו ליחידת איסוף מסמכי שלל וטכני, באגף המודיעין, למיצוי מודיעיני והעברתו בהתאם לכוחות הלוחמים.

מח"ט 401, אלוף-משנה בני אהרון: "מדובר ביום מוצלח עבור 401, מציאת רקטות ארוכות טווח, פירי שיגור וארבעה פירים מבצעיים של החמאס. הגענו לעומק ליבו של מערך החמאס, מצאנו את הבית המבצעי של אחד המחבלים הגדולים ביותר, הכולל אמל"ח, נשקים והכל מתחת למיטותיהם של ילדיו ובארונות הבגדים. בוצע חישוף של המרחב ממנו נורו במשך שנים רקטות לעומק מדינת ישראל".

תגיות:עזהחמאסמלחמת חרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה