חדשות בעולם

חוצפה: ה-BBC מאפשר לפרו-פלסטינים להשתתף בהפגנות - אבל ליהודים לא

באתר הדיילי מייל נטען שמנהלים בערוץ BBC הנחו עובדים יהודים שלא לקחת חלק באירוע נגד אנטישמיות. "רבים השתתפו בצעדות הפרו-פלסטיניות והם מדברים על זה בעבודה בגלוי", העיד אחד מהם. בערוץ מכחישים

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

מנהלים בכירים ברשת הבריטית BBC הנחו עובדים שלא להשתתף בצעדה נגד אנטישמיות - כך דווח באתר הדיילי מייל. על פי המקורות שצוטטו באתר, לעובדים נאמר כי אם הם עוסקים באקטואליה, הם לא צריכים להשתתף באירוע שיתקיים היום (ראשון) במרכז לונדון.

הגורמים שצוטטו בדיווח טענו כי הם חוששים מפני צעדים משמעתיים אם יפעלו בניגוד להנחיות, זאת למרות העובדה שעמיתיהם לעבודה משתתפים באירועים פרו-פלסטינים. עוד דווח כי ההנחיה נומקה בטענה שהצעדה "לא נחשבת לאירוע הנצחה או חגיגה".

אחד המקורות שצוטט באתר הדיילי מייל סיפר: "בהתחלה הרגשתי שה-BBC הוא לא מקום עבודה בטוח עבור יהודים, ועכשיו אני מרגיש שאני חייב להישאר ולעשות מה שאפשר כדי להכניס קצת אנושיות לארגון הזה. רבים השתתפו בצעדות הפרו-פלסטיניות והם מדברים על זה בעבודה בגלוי. זה נראה שאנשים כאן חושבים שציונים הם רשעים".

דובר ה-BBC מסר בתגובה: "העמדה של הערוץ לפיה אנטישמיות היא מתועבת - ברורה. קבענו הנחיות לגבי צעדות, שמסבירות את ההבדל בהנחיות בין בעלי משרות שונות ברשת. כתאגיד, לא פרסמנו הנחיות ייעודיות לגבי אף צעדה שתתקיים בסוף השבוע. עם זאת, זה לא אומר שלא התקיימו שיחות בין אנשי צוות בנושא".

כזכור, מאז ה-7 באוקטובר עורר תאגיד השידור הבריטי פרובוקציות רבות. בין היתר סירבו בערוץ לכנות את רוצחי החמאס המתועבים "מחבלים" או "טרוריסטים", והם תוארו בשידורים כ"לוחמים" וכ"חמושים".

תגיות:פלסטיניםBBCאנטישמיותהתקשורת העולמית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה