חדשות בארץ

הפדיחה של חמאס: זה מה שביקש מהחטופות לעשות

בסרטון שפרסם ארגון הטרור ניתן לשמוע איך מחבל מדריך חטופות ואומר להן להמשיך לנופף לשלום למצלמה. האם ההסברה הישראלית תעשה שימוש בסרטון?

חמאס בהפגנה (צילום: Wisam Haslmaoun/Flash90)חמאס בהפגנה (צילום: Wisam Haslmaoun/Flash90)
אא

ארגון חמאס שוב מצליח להביך את עצמו - והפעם, בסרטון שפרסם בו נראות חטופות מנופפות לשלום. אלא שהוא שכח להשמיט פרט קטן וחשוב: את הבקשה של המחבלים מהן.

בסרטון נראה מחבל חמאס משחרר אותן לצלב האדום כשהוא מביים את הסיטואציה. המחבל פנה לשתי השבויות ממשפחת אביגדורי ודרש מהם באנגלית "keep waving" - להמשיך לנופף לשלום למצלמה. ההסברה הישראלית עשויה להשתמש בחומר הגלם שמוכיח כי החטופות אולצו לחייך ולנופף למצלמה.

מה שהתרחש בסרטון לא הפתיע איש. מצד אחד חמאס מנסה להראות כי הוא שומר על החטופות ומטפל בהן כראוי, ומצד שני - הוא טבח בצורה אכזרית במשפחותיהן והרג אלפים. החומר הזה היה אמור לשמש אותו במסע ההסברה שהוא מנהל נגד ישראל אולם כעת הוא ישמש ראיה כנגדו.

רק בסוף השבוע פרסמנו על הודעות הפייק של חמאס. אלפי ישראלים קיבלו הודעת סמס שנוקבת בשמם ומספרת, באנגלית, כי ממשלת ישראל משקרת ושהצבא הישראלי מפסיד בעזה. לפי ההודעה צה"ל ידע אבידות כבדות שלא מספרים בכלי התקשורת. "שקר הניצחון שמפיצה הממשלה שלך הוא לא יותר מניסיון להסתיר את אשמת התבוסה. האגדה של הצבא שלך נמחק, החברים שלך מתים בחורי המוות של עזה", נכתב בהודעה, "זמנך עבר, האדמה שלנו תהיה חופשית".

מבירור עלה כי אכן מדובר בהודעת פייק שמפיץ חמאס. מערך הסייבר עדכן כי מדובר בהודעה שאין להתייחס אליה.

 

הצעירים שקועים בטיקטוק ומנותקים מיהדות. הדרך לחבר אותם לבורא עולם עוברת פה. לחצו כאן >>>

 

תגיות:חטופיםחמאסרצועת עזהחרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה