חדשות בארץ

נתניהו ברצועת עזה: "ממשיכים עד הסוף - עד הניצחון. שום דבר לא יעצור אותנו"

ראש הממשלה נכנס אל תוך הרצועה ונפגש עם הלוחמים, קיבל סקירה ביטחונית והבטיח: "עושים כל מאמץ להחזיר את חטופינו. עזה לא תחזור להיות איום"

נתניהו בתוך הרצועה (צילום: אבי אוחיון / לע״מ)נתניהו בתוך הרצועה (צילום: אבי אוחיון / לע״מ)
אא

ראש הממשלה בנימין נתניהו סייר היום (ראשון) ברצועת עזה, שם קיבל סקירות ביטחוניות, שוחח עם המפקדים והלוחמים וביקר באחת המנהרות שנחשפו. לראש הממשלה התלוו ראש הסגל, צחי ברוורמן, ראש המל"ל צחי הנגבי, המזכיר הצבאי של ראש הממשלה, אלוף אבי גיל, וסגן הרמטכ"ל אלוף אמיר ברעם.

נתניהו יכנס הערב את קבינט המלחמה לדיון בהארכת ההפוגה לפחות ביומיים נוספים, כפי שהציעו הקטארים, וכן בתוכניות בעתיד. ההערכה היא כי ישראל תסכים להאריך את ההפוגה ביומיים, ואולי אף בארבעה ימים, בתקווה שהחמאס ישחרר מדי יום עשרה חטופים.

נתניהו אמר ללוחמים והמפקדים שפגשו אותו: "אנחנו עושים כל מאמץ להחזיר את חטופינו, ובסופו של דבר נחזיר את כולם. יש לנו שלושה יעדים למלחמה הזאת: לחסל את החמאס, להחזיר את כל חטופינו ולהבטיח שעזה לא תחזור להיות איום למדינת ישראל. אני פה להגיד לחברים כאן, ללוחמים כאן, שאומרים לי את אותם הדברים, ואני חוזר ואומר את זה לכם, אזרחי ישראל: אנחנו ממשיכים עד הסוף - עד הניצחון. שום דבר לא יעצור אותנו, ואנחנו משוכנעים שיש לנו את הכוח, את העוצמה, את הרצון והנחישות להשיג את כל יעדי המלחמה, וכך נעשה".

תגיות:בנימין נתניהומלחמת חרבות ברזלעזה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה