חדשות בארץ

נתניהו: "בגמר המתווה - חוזרים בכל העוצמה לחסל את חמאס"

ראש הממשלה שוחח עם נשיא ארה"ב, והבהיר כי עם מיצוי המתווה לשחרור החטופים ישראל תחזור ללחימה נגד חמאס

אא

(קרדיט: לע"מ)

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הערב (ראשון) לשחרורם של 13 החטופים הנוספים משבי חמאס ולשיחתו עם נשיא ארה"ב ג'ו ביידן, על רקע הצעת חמאס להאריך את המתווה לשחרור החטופים במספר ימים נוספים.

"החזרנו הערב עוד קבוצה של חטופים, ילדים ונשים, ואנחנו מתרגשים עד עומק ליבנו, העם כולו", אמר נתניהו. "כשרואים את האיחוד הזה של המשפחות, זה פשוט מרטיט את הנפש".

"דיברתי עכשיו עם הנשיא ביידן בהתרגשות רבה, כמובן גם על הילדה הקטנה, אביגיל. איזה אושר לראות אותה איתנו", הוסיף ראש הממשלה. "אבל מנגד, איזה צער שהיא חוזרת למציאות שאין לה הורים. אין לה הורים - אבל יש לה עם שלם שמחבק אותה, ואנחנו נדאג לכל צרכיה. מעבר לזה אני רוצה להגיד - יש גם מתווה שאומר שאפשר לשחרר כל יום נוסף עוד עשרה. זה דבר מבורך".

נתניהו הדגיש, כי עם מיצוי המתווה לשחרור החטופים ישראל תחזור ללחימה מול חמאס: "באותה נשימה, אמרתי גם לנשיא שבגמר המתווה אנחנו חוזרים בכל העוצמה לממש את היעדים שלנו: חיסול החמאס, להבטיח שעזה לא תחזור להיות מה שהיא הייתה, וכמובן שחרור כל חטופינו".

"אחרי שהייתי היום בעזה ופגשתי את החיילים שלנו, את החיילים הגיבורים אמיצי הלב הללו, מילואימניקים וסדירים, עם אש בעיניים, אני משוכנע שנצליח במשימה הזאת - כי אין לנו ברירה אחרת", סיכם נתניהו.

תגיות:חמאסג'ו ביידןבנימין נתניהוחרבות ברזלשחרור חטופים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה