חדשות בארץ

הילה חזרה הביתה ללא אמה: "היא רזתה וכל הזמן לוחשת. חמאס ביקשו מהן ללחוש"

משפחות החטופים מגיבות לחזרתם הביתה. משפחת רגב: "חווים אושר עצום מצד אחד, ומורכבות מהצד השני. איתי עדיין חטוף"

(צילום: Atia Mohammed / Flash90)(צילום: Atia Mohammed / Flash90)
אא

בזמן שהמשא ומתן נמשך, החטופים ממשיכות לעשות את דרכם הביתה, לישראל. הלילה (בין ראשון לשני) הגיבו גם המשפחות על חזרתם.

הילה רותם-שושני בת ה-13, שוחררה שלשום משבי חמאס אך ללא אמה - רעיה. חמאס טען שאינו יודע היכן רעיה נמצאת, אך יאיר, אחיה, אמר לחדשות 12: "חמאס משקרים, זה שטויות. רותם הייתה עם רעיה ביחד תקופה בשבי, והן פשוט הופרדו יומיים לפני ששוחררו". לדבריו, רותם ואמילי הנד, שהוחזקו יחד, ידעו על הפסקת האש: "היא הספיקה לתת לאמא שלה חיבוק, רעיה בכתה. קורע לב. הדבר הראשון שהילה אמרה לי כשפגשתי אותה זה 'תראה, אמא גזרה לי את השיער בשבי'. גם אמילי סיפרה שהן היו יחד עם רעיה כל הזמן, ושהיא טיפלה בהן. הן לא הבינו למה חמאס מפרידים אותן זו מזו". על מצבה של הילה אמר: "היא בסדר, מדברת ואוכלת. היא רזתה ולוחשת כל הזמן. היא הסבירה שכל הזמן ביקשו מהן ללחוש".

המפגש הראשון בין מיה רגב לאמה מירית רגב, לאחר ששוחררה משבי החמאס אתמול, ריגש אנשים רבים ברחבי העולם, שהמתינו לשובה של מי שהפכה לסיפור מוכר במלחמה. "כולנו מתרגשים מאוד עם חזרתה של מיה אלינו, יחד עם שאר החטופים ששוחררו", נמסר הלילה מהמשפחה. "זו שעה מורכבת וכעת אנחנו בתהליכים הנדרשים בתחומים השונים כדי לאפשר את ההתאקלמות המיטבית והרפואה השלמה של מיה. אנו זקוקים לזמן מה כדי לתת מענה מדויק לצרכים השונים, ולהבין את מצבנו הנוכחי.

"היום, שעות בודדות לאחר השחרור של מיה שלנו, אנחנו חווים אושר עצום מצד אחד, ומורכבות מהצד השני. איתי עדיין חטוף ואנחנו נמצאים בחזית המאבק לאחד את המשפחה ומייחלים לחזרתו הביתה בהקדם. אתם הייתם איתנו ואפשרתם לנו ברגישות, במקצועיות ובהרבה אהבה להשמיע את קולנו. נעדכן אתכם בהתפתחויות בהמשך, לכשיתאפשר, מבחינה אישית וביטחונית. אנו מבקשים מהציבור שתמך בנו עד כה וחיזק אותנו להתפלל לחזרתו וכמובן להשבתם של שאר החטופים במהרה. מייחלים לבשורות טובות. אוהבים ומעריכים".

ענבר גולדשטיין, דודתם של אגם, גל וטל גולדשטיין אלמוג על שחרורם: "הם בסדר, במצב טוב והם מחייכים. נמשיך במאבק עד שאחרון החטופים יחזור אלינו בריא ושלם. משפחת גולדשטיין- אלמוג שוב איתנו כאן בישראל, בזרועותינו ובזרועות המשפחה.  הם בסדר, במצב טוב והם מחייכים. הם יודעים על האסון הכבד שקרה במשפחה שלהם באותה השבת. מכאן לוקחים זמן לקחת אוויר עמוק, לחייך באמת, להתחיל לאסוף את השברים ולהמשיך במאבק עד שאחרון החטופים יחזור אלינו בריא ושלם". בטבח נרצחו אחיה נדב הי"ד ואחייניתה ים הי"ד.

אלה מור, דודתה של אביגיל עידן, בתגובה על שחרור אביגיל משבי חמאס: "אני דודה של 'גולי'. אני רוצה להגיד תודה לכל המדינה שתומכת, אוהבת ועוטפת אותנו ואותה, אבל חשוב לי להגיד שלגולי יש משפחה, היא צריכה את הפרטיות והיא צריכה את הזמן והשקט, אז בבקשה בלי תקשורת כרגע".

תגיות:חטופיםחמאס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה