חדשות בארץ

סבה של אביגיל בת ה-4 שהוריה נרצחו: "רק רוצה לחבק אותה. הפצע לא יגליד"

סבא של אביגיל, כרמל, סיפר על תחושותיו בעקבות חזרת נכדתו משבי חמאס: "זה היה ואוו, לא האמנתי לשנייה אחת שזה קורה - עד שראיתי אותה. ביומיים האחרונים לא ישנתי. ציפינו שיתקשרו אלינו בפעימה הראשונה, וגילינו שלא. גם ביום השני אביגיל איננה - הייתה אכזבה. זו רולטה רוסית"

אביגיל עידן (צילום: באדיבות המשפחה)אביגיל עידן (צילום: באדיבות המשפחה)
אא

תמונתה של אביגיל עידן בת ה-4, שחזרה משבי חמאס, הפכה לאחד הסיפורים המרגשים במלחמה הזאת. הוריה נרצחו, היא נחטפה לעזה וכעת היא חזרה מהשבי כשהיא יתומה. סבא של אביגיל עידן, כרמל, שוחח עם חדשות 12 ואמר: "יש שמחה וגם מורגש החוסר של רועי וסמדר".

"זה היה ואוו, לא האמנתי לשנייה אחת שזה קורה - עד שראיתי אותה", אמר הסבא. "זה מאוד משמח. אני עכשיו קצת יותר רגוע". הוא סיפר כי ברגע שיפגוש אותה הוא ירצה "רק לחבק, ללטף ולנשק אותה", והדגיש את האובדן של הוריה שנרצחו: "זה פצע כרוני שהוא לא יכול להגליד אף פעם".

על הימים האחרונים והמטלטלים שעברו על המשפחה לקראת השחרור, אמר הסבא: "ביומיים האחרונים לא ישנתי. ציפינו שיתקשרו אלינו בפעימה הראשונה, וגילינו שלא. גם ביום השני אביגיל איננה - הייתה אכזבה. זו רולטה רוסית. אני מאוד רוצה שיתר החטופים יחזרו, ושהצבא יסיים את המשימה כמו שהוא הבטיח: שכל החטופים יחזרו".

נשיא ארה"ב ג'ו ביידן שוחח בטלפון עם בני משפחתה של אביגיל, בישראל ובארצות הברית. ביידן בירך ואמר בנאומו: "היא חופשייה והיא בישראל. היא הייתה בטראומה נוראית - אמה ואביה נרצחו לנגד עיניה. הלוואי שהייתי שם בשחרור של אביגיל. לא ראיתי עדיין תמונה שלה. אני לא יודע מה מצבה, רק שהיא בטוחה בישראל".

דובר צה"ל, תת-אלוף דניאל הגרי, התייחס גם הוא לשחרורה של אביגיל בהצהרתו: "היא גיבורה - היא ההוכחה החיה לכך שהמלחמה בחמאס היא מלחמה מוצדקת מאין כמוה".

תגיות:חטופהאביגיל עידן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה