חדשות בארץ

קצינים בצה"ל קוראים להמשיך את התמרון הקרקעי בעזה: "סינוואר מבין שגורלו נחרץ"

שני מפקדי אוגדות החוד של צה"ל העבירו למסרים לרמטכ"ל כי אסור לעצור כעת את התמרון הקרקעי וצריך להמשיך במשימות הקרביות, כולל חיסול סינוואר: "צה"ל ושב"כ רודפים אחריו"

סינוואר (צילום: Abed Rahim Khatib/ Flash90)סינוואר (צילום: Abed Rahim Khatib/ Flash90)
אא

מפקדים בכירים בצה"ל העבירו לרמטכ"ל מסרים לפיהם יש לחזור למשימות הקרביות בעומק רצועת עזה, כולל חיסול יחיא סינוואר.

לפי דיווח של הכתב אמיר בוחבוט באתר וואלה, שני מפקדי אוגדות החוד של צה"ל, מפקד אוגדה 162 תא"ל איציק כהן ומפקד אוגדה 36 ותא"ל דדו בר כליפא, העבירו מסרים לרמטכ"ל לפיהם אסור לעצור כעת את התמרון הקרקעי, וצריך להמשיך במשימות הקרביות.

קצין בכיר באוגדה 36 אמר בפורום סגור: "תא"ל דדו בר כליפא מבין שיש לו אחריות גדולה מאוד, ועתיד המלחמה על כתפי מפקדי האוגדות ומפקדי החטיבות המתמרנות. יש עוד הרבה מה לעשות". לדברי קצינים בכירים במילואים באוגדה 36: "חמאס הכניס רגל בדלת בניסיון לעצור את התמרון הקרקעי. סינוואר כבר מבין שגורלו נחרץ במוקדם או במאוחר, שצה"ל ושב"כ רודפים אחריו. לכן עכשיו הוא ינסה לפחות להציל את התשתיות שלו ואת שאר ההנהגה. אסור לנו לתת לו ההזדמנות הזו. צה"ל צריך, חייב ומוכן ללכת עד הסוף. לתמרן לדרום רצועת עזה".

כזכור, אתמול (ראשון) התייחס ראש הממשלה בנימין נתניהו לשחרור החטופים בפעימה השלישית ואמר: "החזרנו הערב עוד קבוצה של חטופים - ילדים ונשים, ואנחנו מתרגשים עד עומק לבנו, העם כולו, כשרואים את האיחוד הזה של המשפחות. שוחחתי עם הנשיא ביידן. אמרתי לו שבגמר המתווה אנחנו חוזרים בכל העוצמה לממש את היעדים שלנו: חיסול החמאס, להבטיח שעזה לא תחזור להיות מה שהייתה וכמובן שחרור כל חטופינו. אני משוכנע שנצליח במשימה הזאת - כי אין לנו ברירה אחרת".

צה"ל אישר אתמול כי חיסל שני בכירים מהארגון - מפקד החטיבה הצפונית וראש מערך הנ"ט שלו. לפי הדיווח, גופותיהם הוצאו מתוך הריסות של מנהרה, מה שיכול ללמד על חיסול תת-קרקעי ראשון. אחמד ע'נדור שימש כמפקד חטיבת צפון רצועת עזה של חמאס. אימן ציאם שימש כראש מערך התמ"ס.

על פי ההערכות, מיקום הגופות של המפקדים הבכירים מצביע על היכולת של המודיעין הישראלי לאתר את מקום המסתור שלהם מתחת לקרקע, ולתקוף. לפי מקורות בצה"ל, במהלך הפסקת האש יעלה דרמטית היקף ההודעות של החמאס על מספר גופות המחבלים ומפקדי השטח.

תגיות:חיסולצה"ליחיא סינווארקצינים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה