חדשות בעולם

אבסורד: מורה הביעה תמיכה בישראל - ונאלצה להסתתר במשך שעות בכיתה

מורה מניו יורק העלתה לרשתות החברתיות פוסט שבו הביעה תמיכה בישראל, ונאלצה להסתתר במשך שעות בכיתתה מפני המון זועם של תלמידים שביקשו לפגוע בה

אא

דרמה בבית ספר תיכון 'הילקרסט' שבקווינס, לאחר שמורה יהודייה הסתתרה במשך שעות בכיתה מחשש לחייה, לאחר שהביעה תמיכה בישראל, בהפגנה בה השתתפה. 

תלמידים שעכבו אחר דף הפייסבוק שלה ראו אותה שם עם כרזה 'אני עומדת עם ישראל' במהלך הפגנה שנערכה יומיים לאחר הטבח הנוראי ביישובי העוטף. 

על פי הדיווחים ב'ניו יורק פוסט', מאות מתלמידי בית הספר 'ארבו' למורה תוך שהם משתוללים במסדרונות, אוחזים דגלי תמיכה בערבים וצועקים קללות נגד ישראל ותמיכה בחמאס. גורם בבית הספר שסירב להיחשף סיפר ל'ניו יורק פוסט' כי התלמידים גם הקימו צ'אט קבוצתי שחושף את הפעילות של המורה, תוך שהם קוראים לפטר אותו מבית הספר. 

המורה המבוהלת נאלצה להסתגר בכיתתה למשך שעות ארוכות, בעוד שוטרי המשטרה המקומית שהוזעקו למקום מנסים להשליט סדר. חלק מהתלמידים שנכחו במקום העזו לצלם סרטונים שהופצו ברשתות החברתיות עם כיתובי נאצה ושנאה כלפיה וכלפי ישראל. 

אחרי שעות ארוכות שהמשטרה פעלה במקום בזמן שהמורה המפוחדת נעולה בכיתה, 25 השוטרים שפעלו הצליחו להשיג שליטה על התלמידים, ולהבריח את המורה המבוהלת מחוץ לבית הספר. 

תגיות:מורהניו יורקאנטישמיות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה