חדשות בארץ

המחבלים שחזרו בחקירה: כך העברנו חטופים לשיפא

בחקירתם בשב"כ, תיארו שני המחבלים כיצד חטפו אזרחים תאילנדים ואזרח נפאלי משטחים חקלאיים של קיבוץ עלומים, העלו אותם על אמבולנס בגבול ונסעו איתם אל בית החולים שיפא

מחבלי חמאס מחוץ לחדר אליו הובא חטוף (קרדיט תמונות וסרטונים: דובר צה"ל)מחבלי חמאס מחוץ לחדר אליו הובא חטוף (קרדיט תמונות וסרטונים: דובר צה"ל)
אא

שירות הביטחון הכללי התיר היום (שני) לפרסום פרטים מחקירתם של שני מחבלים שהשתתפו בטבח חמאס ביישובי העוטף ב-7 באוקטובר. השניים, אדהם חוסא ואסמאעיל חוסא, תיארו בחקירתם כיצד חטפו אזרחים תאילנדים ואזרח נפאלי משטחים חקלאיים של קיבוץ עלומים, העלו אותם על אמבולנס בגבול ונסעו איתם אל בית החולים שיפא בעזה.

בשבוע שעבר חשף צה"ל תיעוד, בו נראו המחבלים מובילים חטופים במסדרונות בית החולים. שני המחבלים סיפרו את השתלשלות האירועים, מהחדירה לשטח ישראל, חטיפת האזרחים הזרים ועד ההגעה לשיפא.

"חציתי את הגדר דרך פרצה שאפשרה לעבור ברגל", סיפר אחד המחבלים. "לאחר מכן עליתי על ג'יפ מגנום לבן ונסענו. הגענו עד שער היישוב, שהיה סגור. עלינו מעל השער ונכנסנו פנימה, לאזור עם החדרים של החקלאים. שני אנשים שהייתי איתם לקחו מישהו ויצאו איתו. אחר כך אני הבאתי בנוסף לשני החטופים עוד אחד".

"העלינו את החטופים לאמבולנס. אבו חאלד שאל אחד מהם: 'מה שמך?', אבל הוא לא הבין מה הוא שאל אותו. החטוף השני רמז לו: 'תאילנד'. הבנו ששניהם עם אותה אזרחות, כי הם היו דומים זה לזה, ורוב הסיכויים שהם פועלים. אבו חאלד אמר לנו לנסוע עם האמבולנס לבית החולים שיפא".

המחבל השני סיפר: "בשיפא החטוף הראשון צעד על רגליו, והכנסנו אותו בהליכה. את החטוף השני נשאו על אלונקה והכניסו למעלית. הכניסו אותו לחדר לחדר, שם היה אחד מאל-קסאם, חמוש. מחוץ לחדר היו שניים מאל-קסאם. מהחטוף הפצוע שמעתי רק מילה אחת – 'תאילנד, תאילנד'. והוא שתק".

תגיות:חמאסשב"כחרבות ברזלשיפא

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה