חדשות בארץ

"יש לפחות 11 חטופים חולי סוכרת, והם בסכנה, חייבים לעזור להם"

מטה החטופים ועמותת 'חברים לרפואה' יוצאים בקריאה לצלב האדום לספק תרופות לחולי הסוכרת שנחטפו לרצועה. "אנחנו נספק את התרופות, רק אפשרו לנו להעביר אותן"

בעיגול: ברוך ליברמן, מנכ"ל חברים לרפואה (צילום רקע: shutterstock)בעיגול: ברוך ליברמן, מנכ"ל חברים לרפואה (צילום רקע: shutterstock)
אא

לפחות 11 חטופים חולי סוכרת נמצאים בימים אלו בשבי ברצועת עזה, ובעמותת 'חברים לרפואה' חוברים בימים אלו למטה הרפואי של משפחות החטופים, ויוצאים בקריאה נרגשת לתנועת "הצלב האדום" ולפדרציה הבינלאומית לסוכרת לפעול כדי לספק באופן מידי תרופות וטיפול רפואי מציל חיים לאותם חטופים.

ברוך ליברמן, מייסד ומנכ"ל "חברים לרפואה", מציין כי "נובמבר הוא חודש המודעות לסוכרת, ואנו מצפים מהפדרציה הבינלאומית לסוכרת, האחראית על זכויותיהם של כ-537 מיליון אנשים סוכרתיים בעולם, לנקוט עמדה ולפעול באופן פרו-אקטיבי כדי לסייע לחטופים לקבל את הטיפול שלו הם זקוקים. בכל רגע שהם לא מטופלים תרופתית, מצבם מתדרדר משמעותית. אנחנו נשמח להעביר את התרופות, אבל כדי שהן יגיעו לשבויים שזקוקים להן כל-כך – יש צורך כמובן בסיוע של גורמים בינלאומיים. נמשיך לעשות כל שביכולתנו כדי שכל החטופים, לרבות החולים בסוכרת, יקבלו את הטיפול התרופתי לו הם זקוקים".

 

 

תגיות:חטופיםסכרתבריאות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה