חדשות בארץ

כתבת NBC במזרח ירושלים נאשמת בתמיכה בטבח שביצע החמאס

הפרקליטות הגישה כתב אישום נגד מרוות אל עזה, בת 45, בגין גילוי הזדהות עם ארגון טרור, הסתה לטרור ושיבוש מהלכי משפט

אילוסטרציה ((צילום: shutterstock)אילוסטרציה ((צילום: shutterstock)
אא

פרקליטות המדינה הגישה היום (שני) לבית משפט השלום בירושלים כתב אישום נגד מרוות אל עזה, תושבת מזרח ירושלים בת 45 ועיתונאית ברשת NBC, בגין גילוי הזדהות עם ארגון טרור, הסתה לטרור ושיבוש מהלכי משפט. במקביל לכתב האישום, ביקשה הפרקליטות לעצור את הנאשמת עד תום ההליכים המשפטיים.

על פי כתב האישום, אל עזה פרסמה בחשבון הפייסבוק שלה המונה כ-3,000 עוקבים וכ-2,000 חברים ופתוח לכלל הציבור, פרסומים שבהם דברי שבח, אהדה ועידוד למעשה טרור, שבשילוב התוכן והנסיבות ישנה אפשרות ממשית שיביא לעשיית טרור. בבוקר ה-7 באוקטובר פרסמה הנאשמת סרטון שבו נראים מחבלים מעזה מסתובבים ביישוב ישראלי בעוטף עזה, ולצידו הכיתוב: "מרגישה שאני רואה סרט שהבמאית הפלסטינית והכתבת פלסטינית והגיבורים מעזה".

עוד פרסמה באותו בוקר סרטון של חטיפת קשישה על ידי מחבלי חמאס, לצד הכיתוב "אין אני מתה, קומדיה שחורה, החג'ה (זקנה) מאושרת, חיה את האקשן לפני שהיא מתה". לפרסום היו תגובות, כגון: "לא צחקתי ככה כבר שנה", "החבר'ה נכנסו לבית אבות ולקחו אותם", וכן תגובה של הנאשמת: "כנראה שכן כי יש יותר מתמונה אחת של זקנים, אבל הצעירים שלנו טובים, לא פוגעים בזקנים ונשים".

הפרקליטות והמשטרה ציינו כי לפני מעצרה, מחקה את חשבון הפייסבוק שלה, כך שלא ניתן יהיה לגשת אליו פעם נוספת. בנוסף, לאחר שנודע כי יש כוונה לחקור ולעצור אותה, העלימה את הטלפון הנייד בו עשתה שימוש.

תגיות:הסתה לטרורNBC

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה