חדשות בארץ

חטופה ששוחררה מהשבי סיפרה: סינוואר נפגש איתנו במנהרה

החטופה, ששוחררה לאחרונה משבי חמאס, סיפרה כי בימים הראשונים למלחמה מנהיג חמאס בעזה נכנס למנהרה בה הוחזקה עם חטופים אחרים ודיבר איתם בעברית

סינוואר (צילום: Attia Muhammed/Flash90)סינוואר (צילום: Attia Muhammed/Flash90)
אא

מנהיג חמאס בעזה ומתכנן הטבח ביישובי הדרום בשמחת תורה, יחיא סינוואר, נפגש עם חטופים שהוחזקו במנהרה ברצועת עזה. כך דיווח הערב (שני) עמית סגל בחדשות 12.

על פי הדיווח, חטופה שחזרה בימים האחרונים משבי חמאס סיפרה לבני משפחתה על הפגישה עם רב המרצחים, שהתרחשה בימיה הראשונים של המלחמה.

לדבריה, סינוואר נכנס למנהרה בה שהתה עם חטופים אחרים, והציג את עצמו בעברית: "שלום, אני יחיא סינוואר. אתם הכי מוגנים פה. לא יקרה לכם כלום".

עוד צוין בדיווח, כי סיפורה של החטופה אומת על ידי גורמי ביטחון שחקרו אותה.

מוקדם יותר הערב, התראיין דובר צה"ל בערבית, סא"ל אביחי אדרעי, לרשת סקיי ניוז בערבית, ומסר כי בני משפחת ביבס, שנחטפו על ידי מחבלי חמאס מקיבוץ ניר עוז, מוחזקים כיום על ידי פלג אחר באזור ח'אן יונס.

אדרעי הוסיף וכתב ברשת ה-X (לשעבר טוויטר): "בכלא חמאס עוצרים תינוקות מתחת לגיל שנה שלא ראו אור במשך יותר מחמישים יום. חמאס מתייחס אליהם כאילו היו שלל, ולעיתים מוסר אותם לארגוני טרור אחרים ברצועת עזה. כך, למשל, משפחת ביבס, שני הילדים הג'ינג'ים 'האדומים', שנחטפו מביתם בניר עוז, על ידי אחד מחברי ארגון הטרור חמאס, מוחזקים באזור ח'אן יונס על ידי אחד מהפלגים הפלסטיניים".

תגיות:חטופיםיחיא סינווארעזהחמאסחרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה