חדשות בארץ

חזרו הביתה: הכירו את החטופים שחזרו משבי חמאס

בין 11 החטופים ששוחררו אתמול, אחת מוגדרת כפוסט-טראומטית בגלל ההתמודדות עם ההפגזות והטילים מאז שהיא ילדה קטנה. הסיפורים של החטופים

(צילום: תומר ניוברג / פלאש 90)(צילום: תומר ניוברג / פלאש 90)
אא

11 חטופים, תשעה ילדים ושתי נשות, חזרו אמש (שני) לישראל. עד כה שבו מעזה 82 חטופים, ועוד 161 נותרו בשבי. הנה הסיפורים של החטופים שחזרו אלינו בפעימה הרביעית של המתווה לשחרור החטופים:

שרון קוניו, בת 34, עובדת כיועצת אישית לראש מועצת אשכול, גדי ירקוני. בנותיה, התאומות יולי ואמה, הן אהבת חייה. היא הכירה את בן זוגה דוד קוניו בעת עבודת יח"צ על סרט, בו גילם את הדמות הראשית. דוד נחטף לעזה יחד עם אחיו אריאל ביום הטבח מקיבוץ ניר עוז.

אמה קוניו, בת 3, ילדה מדהימה ומלאת אהבה. ילדת קיבוץ אמיתית, אוהבת לשחק במשאיות ובכלים מכאניים.

יולי קניו, בת 3, ילדה ביישנית, אך בשבועות האחרונים לפני חטיפתה הפכה להיות פתוחה וחייכנית יותר. כמו אחותה התאומה, אמה, אוהבת לשחק עם משאיות וכלים מכאניים.

אור יעקב, בן 16, ילד רגיש ש"כולו לב". עדין נפש, רגיש לאחרים, מנומס, שקט, מופנם וביישן מאד. אור אהוב על קרוביו וחבריו. הוא נער בעל משמעת עצמית ונחישות שיודע להציב לעצמו מטרות ולהשיג אותן. הוא ילד עצמאי וחשוב לו לעבוד כדי לממן את עצמו. משקיען, אכפתי ומצטיין בלימודים.

יגיל יעקב, בן 12, אוהב להיות תמיד במרכז העניינים, מוקף תמיד בחברים ובחברות. ילד עם חוש הומור מאוד מפותח. יגיל מהיר מחשבה, כריזמטי וסוחף אחריו אנשים. הוא ילד מלא בחן. יגיל אוהב לשמוע מוזיקה.

סהר קלדרון, בת 16, נערה מתוקה, ניחנת בקסם אישי, טוב לב ורגישות. סהר היא ילדה חברותית ויצירתית מאד - אוהבת אמנות, מציירת, מפסלת בחימר ואוהבת מוזיקה, אופנה ואיפור. היא אוהבת אנשים וחיות ומאוד קשורה לכולם במשפחה. היא עוזרת רבות להוריה בגידול אחיה הקטן, ארז. היא עושה יוגה והייתה מאוד מחוברת לסבתה שנרצחה בשמחת תורה, כרמלה דן – הן נהגו לשחק יחד שחמט וקלפים וגם לאפות עוגיות.

ארז קלדרון, בן 12, ילד שובה לב ומלא קסם אישי. ניחן בחוש הומור מדהים, ציני מאוד. ארז מנגן בחצוצרה, אוהב חיות וספורט. לארז סוסה בשם טינקרבל עליה אוהב לרכב ותמיד רוצה להביא הביתה ארנבות, אוגרים, חתולים וכלבים. ארז רוכב על אופני הרים, אוהב לנסוע בג'יפ עם אבא שלו, לשחק כדורגל, פינג פונג ולבלות עם חברים.

קרינה אנגל-ברט, בת 52, עובדת כמנהלת חשבונות. היא, בעלה ושתי בנותיה נחטפו מקיבוץ ניר עוז. בעלה, רונן, נותר בשבי חמאס. קרינה היא העוגן של המשפחה. היא החלימה לאחרונה מסרטן, לאחר שנתיים של טיפולים וניתוחים. על אף שעדיין מטופלת בתרופות, המשפחה שמחה על חזרתם לשגרה. קרינה ידועה בקרב חבריה כבשלנית מעולה.

מיקה אנגל, בת 18, עוסקת בחינוך ועשייה התנדבותית. היא מתנדבת עם ילדים בבתי ספר ובצהרונים, בעיקר עם ילדים עם צרכים מיוחדים. לכל מקום אליה היא מגיעה מיקה זוכה לאהבה והערכה והיא תמיד מוקפת בחברים. מיקה מוגדרת כפוסט-טראומטית בגלל ההתמודדות עם ההפגזות והטילים מאז שהיא ילדה קטנה. היא מקבלת טיפול תרופתי בהתאם.

יובל אנגל, בת 11, היא ילדה מדהימה, פיכחת מצחיקה ופלפלית. יובל היא "פצצת אנרגיה". בזמנה הפנוי אוהבת לשחות, להיות חלק מתנועת הנוער של הקיבוץ, לטייל בטבע עם המשפחה, לרכב על סוסים ולגדל כלבים.

איתן יהלומי, בן 12, הבן הבכור, הלב של המשפחה. ילד מאד רגיש וגם חרדתי, בעל לב גדול ומאד אמפטי לאחר. תמיד שומר על החלשים. איתן מאד אהוב על הסביבה, וירש את הכריזמה של אבא שלו. הוא מבלה המון עם החברים, משחק כדורגל מגיל 6. הוא ילד מאד חכם ותלמיד מצטיין: כבר בכיתה ב' התקבל לתוכנית מצטיינים של משרד החינוך. איתן מאד אוהב לקרוא ספרים. הוא נחטף ב-7 לאוקטובר לעזה יחד עם אביו, אוהד יהלומי, מביתם בקיבוץ ניר עוז.

תגיות:עזהחטופיםחמאס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה