מעניין

חייל גבעתי שנפצע בעזה התחתן: "המג"ד דאג להדרכת חתן"

מרגש: המנחה גיא זוארץ השתתף בטקס החופה של עוז ונועה, מוקף ב-500 חיילי גבעתי מהפלוגה. "תודה על הזכות לשיר לכם את השירים שמרגיש שנכתבו בדיוק עבורכם", סיכם

אילוסטרציה (צילומים: שלומי כהן, מיכאל גלעדי / פלאש 90)אילוסטרציה (צילומים: שלומי כהן, מיכאל גלעדי / פלאש 90)
אא

המנחה גיא זוארץ מופיע לאחרונה לא מעט בבסיסי צה"ל. הוא הולך לשמח את החיילים, שר שירי ארץ ישראל ולאחרונה הרחיב את מעגל ההופעות כשהופיע גם בפני מפונים ומשפחות שכולות.

בפוסט שהעלה כתב זוארץ כי אתמול היה אחד הימים המרגשים שלו בתקופה האחרונה. הסיבה: הוא הנחה ושר בטקס החופה של חייל גבעתי, שנפצע בעזה - כשמאות לוחמים הגיעו לצפות בו.

"עוז היקר הוקפץ באותה שבת ישר למילואים והתכנונים על החתונה שבאופק נעצרו", סיפר זוארץ. "במהלך תקופת הלחימה עוז נפצע בעזה. לאחר הפציעה המג"ד שלו החליט שהוא דואג לזה שעוז יתחתן, וכמה שיותר מהר. המג"ד דאג להדרכת חתן בתוך עזה, והפיק את החתונה המרגשת מרחוק כדי שברגע שעוז יצא מזה הוא ונועה בחירת ליבו יינשאו.

"בטקס מרגש מוקפים ב-500 חיילי גבעתי מהפלוגה של עוז ועם המשפחה והאהובים של הזוג היקר הזה, אתמול הם נישאו בחתונה עוצמתית ומרגשת. תודה על הזכות להנחות לכם את הטקס הבלתי נשכח הזה ולשיר לכם את השירים שמרגיש שנכתבו בדיוק עבורכם".

לסיום ציטט את זוארץ מתוך שיר מוכר של הזמר זוהר ארגוב, אותו הקדיש לזוג: "'את עולמי עם שחר, את לי כל היום. את עולמי בלילה, את החלום. את בדמי, ברוחי ולבבי. את הניחוח המתוק - הפרח בגני' - שכל החיים שלכם יהיו מוארים ושמחים בדיוק כמו אתמול!".

כזכור, זוארץ שכל במלחמה את אחיינו הצעיר, עילי הי"ד, שנרצח בידי חמאס. "פרצנו את המחשב של האחיין שלי עילי ומצאנו משהו שהוא כתב, אנסה להקריא אותו ואני לא יודע אם אני אצליח, כי אני חושב שהוא יכול לתת כוח להתמודד עם הדבר הזה", אמר זוארץ באחד השידורים לאחרונה והקריא מה כתב אחיינו. "אני מבקש שאצליח לזכור תמיד שאני רק אורח על הכדור הזה, שכל יום פה הוא מתנה. אני מאחל לכל עם ישראל ולכל האהובים שלי, שלום, במיוחד בתקופה המטורללת כמו זאת. ואם לא בין כולנו, לפחות בינינו לבין עצמנו. הלוואי ויהיה לי טוב".

זוארץ דמע במהלך הקראת המכתב אך המשיך: "הלוואי שאצליח לדייק את הכוונות שלו, שכל הבעיות מפגרות ליד זה שאחד היקרים לי לא בריא. שתמיד נהיה בריאים כולנו אמן, מזל טוב לי, אני אוהב אותי'. כשקראתי את זה, זה קצת חיזק אותי ונתן לי פרופורציות".

הצעירים שקועים בטיקטוק ומנותקים מיהדות. הדרך לחבר אותם לבורא עולם עוברת פה. לחצו כאן >>>

 

תגיות:גיא זוארץחיילים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה