חדשות בארץ

"בצד אחד הורים מחבקים, בשני - צעדת טרור": כך חגגו בישראל ובחמאס את העסקה

העיתון הכי נקרא באירופה, הבילד הגרמני, בתמיכה בלתי מסויגת בישראל: "ההבדל לא יכול להיות ברור יותר". פרסם תמונה של יוני אשר מחבק את משפחתו לצד אסיר פלסטיני שחוגג בצעדת טרור. כל העובדים הוחתמו על "סעיף פרו-ישראלי"

(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)
אא

בצד אחד הורים שמחבקים את הילדים שלהם. בצד השני – צעדת טרור עם רובים וקריאות נגד ישראל. "ההבדל לא יכול להיות ברור יותר", כתב הבילד הגרמני, שסיקר את שחרור החטופים הישראלים והאסירים הפלסטינים.

העיתון הנפוץ, עם מעל 30 מיליון קוראים, הוכיח אתמול (ראשון) שוב עד כמה הוא תומך בישראל. בחשבון הטוויטר הופיעה תמונה חצויה, שמצדה האחד תמונתו של יוני אשר שמחבק את אשתו דורון ובנותיו רז ואביב אחרי שחזרו מהשבי. מהצד השני, נראה אסיר פלסטיני חוגג את שחרורו, כשעל מצחו סרט עם סמלי חמאס: "אי אפשר שלא לשים לב להבדל, ההבדל לא יכול להיות ברור יותר", נכתב "בצד אחד הורים שמחבקים בשלווה את ילדיהם אחרי שהשתחררו מהשבי, ומהצד השני אסיר פלסטיני שהתקבל בקריאות כבוד בצעדת טרור".

זאת לא הפעם הראשונה שבה העיתון תומך בישראל ונחשב לפרו-ציוני. את ההוכחה לכך ניתן למצוא בסעיף בחוזה עליו חתמו 5,000 העיתונאים שעובדים בתאגיד. "אני מאמין בזכותה של מדינת ישראל להתקיים ובהגנה על העם היהודי", נכתב בסעיף הזה בהסכם.
גם מאז ה-7 באוקטובר העיתון מתגייס לטובת ישראל. זה מתבטא בבחירת המרואיינים והכתבות. העיתון גם מקרין על הבניין המרכזי את תמונות החטופים. יום אחרי הטבח של חמאס הניף גם את דגל ישראל והוא עדיין נשאר שם. במקביל, הם לא מפסיקים לצייץ בעד ישראל.

לאחרונה, יותר מדינות מתחילות לתמוך בישראל ומבינות את גודל האירוע. גרמניה והעומד בראשה, הקנצלר אולף שולץ, מביעים את זה בפומבי. "אני לא חושב שהקריאה שחלק משמיעים, להפסקת אש מיד או הפסקת אש ארוכה, שזה בעצם אותו הדבר, היא נכונה. זה אומר שישראל תיתן לחמאס להתאושש לרכוש שוב רקטות חדשות כדי שהם יוכלו לירות שוב", אמר לאחרונה שולץ בריאיון.

תגיות:חמאסהיתר עסקהישראל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה