חדשות בארץ

הבכיר הפלסטיני מצדיק את הטבח: "חלק ממלחמת הגנה"

בכיר פת"ח והרשות הפלסטינית, ג'יבריל רג'וב, האשים את ישראל באחריות לטבח שביצעו מחבלי חמאס ביישובי העוטף: "תגובה טבעית לטרור". שר האוצר בצלאל סמוטריץ': "תזכורת למי שעוד לא התפכח וחושב שהנאצים ביהודה ושומרון שונים מהנאצים בעזה"

רג'וב (צילום: פלאש 90)רג'וב (צילום: פלאש 90)
אא

ג'יבריל רג'וב, מזכיר הוועד המרכזי של תנועת פת"ח ומבכירי הרשות הפלסטינית, מצדיק את הטבח שביצע חמאס ביישובי העוטף ב-7 באוקטובר ומאיים כי ההתפרצות האלימה הבאה תתרחש ביהודה ושומרון.

בריאיון שהעניק לאחרונה לערוץ המצרי MBC Egypt, אמר רג'וב כי "הפיצוץ שאירע ב-7 באוקטובר היה תגובה טבעית לטרור. מה שקרה לא קרה סתם, מי שאחראי לכך הוא המשך הפשעים של הכיבוש. אלו ששולטים בישראל הם דוגמה לניאו-נאצים. הכיבוש הפשיסטי שקע בביצה של עצמו".

בהמשך הוסיף רג'וב כי "ההתפרצות הייתה חלק ממלחמת הגנה מצד הפלסטינים, והיא תוביל בוודאות לתחילתן של התפרצויות. ההתפרצות העוצמתית הבאה תהיה בגדה המערבית".

בהתייחסו לתפקידו של ארגון חמאס במערכת הפוליטית הפלסטינית, אמר רג'וב: "חמאס היה ויהיה חלק בלתי נפרד מהמרקם הפוליטי האקטיבי והלאומי הפלסטיני. המערכה הזו מסמנת את תחילתה של אחדות לאומית פלסטינית, שבה העם והמולדת מאוחדים, ההנהגה וההחלטה שלנו מאוחדות, ומטרתנו הקמת מדינה פלסטינית עצמאית בכל השטחים הפלסטיניים".

שר האוצר בצלאל סמוטריץ' הגיב על דבריו של רג'וב: "תזכורת למי שעוד לא התפכח וחושב שהנאצים ביהודה ושומרון שונים מהנאצים בעזה. נחזק את ההתיישבות ונכה בנאצים בכל מקום שהם כדי להבטיח ש'לעולם לא עוד'".

יו"ר המועצה האזורית שומרון, יוסי דגן, קרא לעצור מיידית את הבכיר הפלסטיני: "לא ייתכן שתינתן הנחה למנהיג המחבלים. רג'וב הוא מחבל נאצי וטרוריסט בכיר, מביע תמיכה בטרור ומראשי הפועלים בעולם לחרם ה-BDS על ישראל, ממובילי 'הטרור בחליפה'. יש לעצור מיד את הטרוריסט הנאצי הזה. הוא הפנים של הפרטנרים, הוצג במשך שנים כמתון, כמנהיג של הרשות הפלסטינית, כוכב בקמפיין הפרטנרים של יוזמת ז'נבה".

"זה הפרצוף האמיתי של הרשות הפלסטינית, של 'המתון' מהפת"ח", הוסיף דגן. "אלו 'הפרטנרים' שלנו. הזוי שעוד יש אנשים בישראל שעדיין, אחרי הטבח המזעזע בדרום, עדיין לא למדו דבר ורוצים להחזיר את הרשות הפלסטינית הטרוריסטית לשלוט ברצועת עזה".

תגיות:הרשות הפלסטיניתחמאסטבחג'יבריל רג'וב

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה