חדשות בארץ

אביה של אמילי הנד בת ה-9: "חמאס אסר עליה לדבר בקול. היא חשבה שנעדרה במשך שנה"

תומאס הנד סיפר על בתו אמילי, שחזרה מהשבי בעזה: "לא פגעו בה פיזית, אבל היא למדה לומר 'שקט' בערבית. הם יכלו רק לצייר או לשחק קלפים כדי להעביר את הזמן"

אילוסטרציה (צילום: Attia Muhammed/Flash90)אילוסטרציה (צילום: Attia Muhammed/Flash90)
אא

תומאס הנד, אביה של אמילי הנד בת ה-9 ששוחררה משבי חמאס, התראיין לרשת CNN. "היא רצה אלי בדיוק כמו שתיארתי את זה, מחצתי אותה חזק", אמר. "ראיתי שהיא איבדה ממשקלה. החלק הקשה בפגישה היה שהיא רק לחשה ואמרה לי 'חשבתי שאתה נחטפת'. היא חשבה שכולם נחטפו או נשחטו, לא היה לה מושג. היא חשבה שהייתה בשבי במשך שנה".

הנד סיפר כי המשפחה שיתפה את אמילי ברצח אשתו, נרקיס הנד, בטבח שביצעו מחבלי חמאס. מתברר כי היא טיפלה באמילי אחרי שאמה הביולוגית נפטרה מסרטן. הוא סיפר כי בתו התחבאה אתמול מתחת לשמיכה, בכתה וסירבה לדבר עם הסובבים אותה. על פי עדותה, היא לא שהתה במנהרה אלא הועברה מבית לבית, עם חטופים נוספים. הוא הוסיף כי "לא פגעו בה פיזית, אבל היא למדה איך אומרים 'שקט' בערבית".

"אסור היה להם לדבר בקול, רק בשקט. הם יכלו רק לצייר או לשחק קלפים כדי להעביר את הזמן", הוסיף האב. הכתבת קלריסה וורד אמרה כי אמילי לא ידעה על יום הולדתה ה-9 בשבי. משפחתה חגגה לה לאחר שובה.

בכתבה דווח על הקשר הטוב בין הילה רותם שושני בת ה-12, שנחטפה מבארי עם אמה רעיה, לבין אמילי, שנחטפה איתן אחרי שהתארחה בביתן. שתי הילדות שוחררו יחד, בעוד רעיה נותרה עדיין בשבי.

תגיות:חטופיםחמאסחרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה