חדשות בארץ

נערה בת 17, קשישה בת 84: הכירו את החטופות שחזרו הלילה

10 חטופות נוספות שוחררו משבי חמאס - אלה הסיפורים שלהן. עד כה שבו מעזה 88 חטופים, 145 עדיין בשבי

אחת החטופות (Chaim Goldberg/Flash90)אחת החטופות (Chaim Goldberg/Flash90)
אא

10 חטופות שוחררו אמש (שלישי) מעזה. הן הגיעו לישראל ונפגשו עם המשפחות שלהן. אלה הסיפורים שלהן:

רימון קירשט (36) אוהבת לגדל צמחים, לאמץ ולגדל בעלי חיים ולשמוע מוזיקה. היא עוסקת ברפואה משלימה וברפלקסולוגיה. היא מתנדבת במסלן, מרכז הסיוע לנפגעות תקיפה, והייתה מלווה נשים בבתי משפט ובמשטרה. רימון ובעלה יגב התחתנו לפני שנתיים וגרו בקיבוץ נירים. הם הקדישו את חייהם לטיפול בחיות שעברו התעללות. בעלה יגב נחטף יחד איתה ב-7 באוקטובר, ונשאר בשלב זה בשבי חמאס.

גבריאלה ליימברג (59) עלתה מארגנטינה בשנות ה-90. מיאה, בתה היחידה, נחטפה יחד איתה. גבריאלה גרה בירושלים ועובדת כמנהלת בעמותת שק"ל המספקת שירותים קהילתיים לבעלי מוגבלויות. היא אישה עם לב ענק שתמיד עוזרת. גבריאלה פסיכולוגית חברתית בהכשרתה, שנותנת את כל הנשמה שלה לעבודה שלה. אישה שאכפת לה מהזולת, תומכת ואוהבת. היא אמא מסורה שנותנת מעצמה בשביל בתה מיאה.

מיאה ליימברג (17) היא תלמידת י"ב בתיכון אומנויות בירושלים. מדובר בילדה מסורה, אחראית וחכמה שתמיד עוזרת לחבריה. היא עובדת בחנות ספרים. חברותיה של מיאה מספרות שהיא אשת שיח מופלאה, שאוהבת ללמוד ולחקור. לה ולמשפחתה כלבת שיצו בשם בלה שנחטפה יחד איתם. היא חזרה משבי החמאס כאשר הכלבה בידיה. אמה גבריאלה ליימברג ודודתה קלרה מרמן שוחררו יחד איתה. דודיה פרננדו מרמן (60) ולואיס נוברטו הר (70), עדיין נמצאים בשבי החמאס.

קלרה מרמן (63) גרה בניר יצחק מ-1982. היא בת זוגו של לואיס, יש לה שתי בנות ושלושה נכדים והיא ידועה בקינוחים המעולים שלה. קלרה היא גננת במקצועה. היא יצאה לפנסיה אבל ממשיכה לעבוד עם קשישים, וגם עם משפחות וילדים בסיכון להם היא נותנת הדרכה הורית. קלרה היא אישה חזקה שתומכת במי שמבקש. עוזרת לכולם, לקשישים וילדים. 

אופליה רויטמן (77) מקיבוץ ניר עוז היא אמא, רעיה וסבתא נהדרת. יש לה שלושה ילדים ותשעה נכדים שהם כל עולמה. היא הייתה מחנכת במשך עשרים שנה, ובמשך חמש שנים הייתה מנהלת בבתי ספר יהודיים בארגנטינה. היא עלתה לארץ מארגנטינה בשנת 1985 ומתגוררת בקיבוץ ניר עוז עד היום. אופליה עבדה בקיבוץ בתחום החינוך שנים רבות והייתה פעילה בוועדות שונות בקיבוץ.

דיצה היימן (84) היא ממקימות קיבוץ ניר עוז - הכירה את בעלה בגרעין נח"ל. היא החוט המלכד של המשפחה, וידועה בזכות מרק העוף, החמין ועוגות הפירות שלה. דיצה היא אישה משפחתית, סבתא אהובה ואוהבת. מאז שבעלה נפטר, היא גרה לבדה.

תמר מצגר (78) היא סבתא במשרה מלאה המסורה לטיפול בנכדים שלה. עקב הקושי שלה להתנייד, היא מעדיפה לבלות במרפסת בביתה הקטן. היא אוהבת שקט, לקרוא ספרים ולצפות בטלנובלות בערוץ ויוה. בעברה, עבדה בקיבוץ בטיפול בתינוקות, ובניהול חנות הכלבו. תמר נחטפה יחד עם בעלה יורם (80) שעדיין בשבי החמאס.

נורלין "נטלי" בבדילה (60) היא תושבת יהוד-מונוסון. היא נסעה עם בן זוגה, גדעון בבאני, לבית של חברים קרובים בקיבוץ נירים לרגל חגיגות ה-70 של הקיבוץ. היא מפזרת שמחה בכל מקום שאליו היא מגיעה. בגינת הבניין ביהוד שם היא גרה, יש לה פינה קטנה משלה, שם היא מגדלת פרחים. גדעון, בן זוגה, נרצח באכזריות על ידי מחבלי חמאס.

עדה שגיא (75) מקיבוץ ניר עוז היא אמא לשלושה ילדים וסבתא לשישה נכדים. מורה ללשון ולערבית. חברותיה וחבריה מספרים עליה שהיא אישה נפלאה, שוחרת שלום. עדה הייתה אמורה לטוס בלונדון לחגוג את יום הולדתה ה- 75 שלה שחל ב- 20 לאוקטובר.

מירב טל (53) מתגוררת בראשון לציון. הייתה בקיבוץ ניר עוז אצל בן זוגה, יאיר. השניים נחטפו יחד עם ילדיו של יאיר, יגיל ואור, ששוחררו אתמול. יאיר עדיין בשבי החמאס.

תגיות:חטופיםחמאסחרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה