חם ברשת

"הייתי איש שלום - לא עוד": האנשים שהתפכחו אחרי הטבח

"מי שביצעו את הטבח, בני מוות", מחאה נגד המסיק ביישובי השומרון, ג'יבריל רג'וב מאיים, השמאל מתפכח ומוכן להתחשב בדעות אחרות ועוד

אא

"הייתי איש של שלום. האמנתי בפיוס. הייתי מוכן לוותר על כיבוש הגדה המערבית. כדי שיהיה שקט ושלווה וביטחון ועתיד לילדים שלנו ולילדים שלהם. לא עוד. החיים שלנו ושל ילדינו חשובים יותר מהכל. וממול יש מפלצות. בני מוות. מי שביצעו את הטבח - בני מוות. מי ששיתפו פעולה עם הטבח - בני מוות. מי שהריעו לטבח - בני מוות. מי שתומכים בטבח - בני מוות. מי שאין להם לב ושמחים על רצח תינוקות, שיסוף ילדים, חטיפת קשישים והתעללות בנשים, בני מוות.

"את עזה צריך לשטח. לא להשאיר בה אבן על אבן. שום בניין לא אמור לעמוד על תילו. אף פלסטיני לא צריך לחזור לביתו. אין יותר עזה. קחו את החפצים שלכם ואת עצמכם ומצאו מדינה אחרת. אנחנו נהיה שם. על השטח שלכם. אבל שם זה לא נגמר. גם את יהודה ושומרון צריך לנקות אחרי שהופכים אותה לשטח ישראלי. חומת מגן 2. מעצר. חיסול. ניקיון. תעופה. ואז גם את דרום לבנון. לנקות את הכפרים. להטיס את תושביהם מעבר לליטאני. לא חיזבאללה ולא בטיח. כל דבר פחות מזה מסכן אותנו ולא מעביר את המסר החד: עם היהודים לא מתעסקים".

***

***

***

***

***

***

***

***

***

תגיות:מרגשפוסטיםהתפכחות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה