מעניין

משפחתו של החטוף בן ה-17 מבקשת: "תאמינו שהוא יחזור"

אופיר אנג'ל בן ה-17 נחטף לעזה, המשפחה מבקשת: ״תאמינו שהוא ישוב

אא

משפחתו של אופיר אנג'ל בן ה-17 שנמצא בשבי מחבלי החמאס ימ"ש בעזה - פועלים ללא לאות לשחרור בנם, מאמינים בכל ליבם שזה יקרה בקרוב ומבקשים מעם ישראל "להאמין שהוא ישוב".

"אנחנו  עושים כל מה שאנחנו יכולים כדי  להחזיר את הילד הביתה", אומר אביו יואב.

כזכור, אופיר נחטף בשביעי באוקטובר יחד עם עשרות חטופים נוספים מקיבוץ בארי. "בשבת ההיא הוא התקשר ב־6 וחצי בבוקר ואמר שיש טילים ושהם נכנסים לממ"ד ושהוא בסדר ושלא נדאג", מספר יואב בראיון ל'מיינט ירושלים'. "הדלקנו טלוויזיה בבית ברמת רחל, ראינו מה מתפתח שם, והתחלנו לתקשר איתו בהודעות דרך הטלפון של יובל, כי לסלולרי של אופיר לא היתה קליטה. ב־12 וחצי קיבלנו ממנו הודעה שהם שומעים ערבית מסביב ושהמצב הולך ומידרדר".

השבוע התראיינה ל-CNN דודתו יעל, שם גרמה למגיש ג'ייק טאפר לפרוץ בבכי לאחר שראה את תמונתו של אופיר. "הוא מזכיר לי את בני", אמר המגיש, תוך שהוא מעביר את השידור מתכניתו לאולפן. 

"אם מישהו היה שואל אותי על חלום הבלהות הזה, המציאות המדומה הזו, לא הייתי מאמין שנצליח לתפקד כמו שאנחנו מתפקדים", אומר יואב. "יש הרבה רגעים שנשברים, ואז אוספים את הכוחות כדי להתרומם. החיים השתנו, ואנחנו גם יודעים שאחרי שאופיר יחזור בעזרת השם ההתמודדות לא תהיה פשוטה, אבל יום רודף יום, שעה רודפת שעה, ואנחנו עושים כל מה שאנחנו יכולים כדי להחזיר את הילד הביתה. אנחנו מקווים ומתפללים שבקרוב מאוד אופיר יחזור הביתה וגם יחזור איתנו לארנה. אנחנו מאמינים שזה יקרה ורק צריכים שכולם יאמינו כמונו".

תגיות:חטוףאופיר אנג'ל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה