חדשות בארץ

דיווח: חטופים הוחזקו בבתיהם של איש אונר"א ורופא שסייעו לחמאס

אחד החטופים, שחזר לאחרונה משבי חמאס, הוחזק בעליית גג של מורה עזתי שעובד באונר"א. חטוף אחר הוחזק בביתו של רופא

"כיכר החטופים" בתל אביב (צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90)"כיכר החטופים" בתל אביב (צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90)
אא

אחד החטופים, שחזר בימים האחרונים משבי חמאס בעזה לאחר כ-50 ימים, הוחזק בביתו של מורה העובד באונר"א - כך חשף הערב (רביעי) כתב חדשות 13, אלמוג בוקר.

"'בלתי מעורבים' אומרים לנו, נכון? אז תקראו טוב את הסיפור הזה", כתב בוקר ברשת החברתית X (לשעבר טוויטר). "אחד החטופים, שהוחזק במשך כמעט 50 ימים בעליית גג של בית, מספר שהוחזק אצל מורה של אונר"א".

"מדובר באבא לעשרה ילדים שסגר את החטוף בעליית הגג, כמעט ולא סיפק לו אוכל ולא סיפק לו תרופות. וזה לא הכל. במקרה אחר, חטוף אחר הוחזק בשבי על ידי רופא עזתי. הוא החזיק בשבי באחד החטופים ובמקביל המשיך להעניק טיפול לילדים".

"אלה לא בלתי מעורבים, אלה מחבלים לכל דבר. הם היו שם בטבח ביום שבת, ומתברר שהם היו חלק בלתי נפרד בהחזקה בשבי של מאות חטופים וחטופות בהם נשים וילדים", סיכם בוקר.

עדויות אלו מצטרפות לדיווחים מהימים האחרונים על התנאים הקשים בהם הוחזקו החטופים ועל ההתעללות שעברו מצד מחבלי חמאס ומהתושבים המקומיים ברצועה. בין היתר, דבורה כהן, דודתו של איתן יהלומי בן ה-12, סיפרה לערוץ הצרפתי BFMTV כי אזרחים עזתיים ומחבלי חמאס היכו אותו. המחבלים גם אילצו אותו לצפות בסרטוני זוועה מהטבח בעוטף. היא הוסיפה, כי המחבלים איימו ברובים על הילדים החטופים כאשר בכו.

תומס הנד, אביה של אמילי בת ה-9, סיפר כי עם חזרתה מהשבי הוא התקשה לשמוע אותה, שכן המחבלים הכריחו אותה לדבר בשקט: "כשהיא דיברה אליי היא רק לחשה, לא שמעתי מה שהיא אומרת. הייתי חייב לקרב את האוזן שלי קרוב מאוד לפה שלה כדי לשמוע. היא אמרה 'חשבתי שנחטפת'. היא לא ידעה מה קרה באותו בוקר, היא חשבה שכולם או נרצחו או נחטפו". לשאלתו כמה זמן היא חושבת שהוחזקה בשבי, ענתה אמילי "שנה".

תגיות:עזהחטופיםחמאסחרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה