חדשות בארץ

תמה הפסקת האש: חמאס ירה לעוטף, צה"ל חידש את התקיפות ברצועה

צה"ל חידש את התקיפות ברצועת עזה לאחר שחמאס ירה לעבר שטח ישראל. משרד ראש הממשלה: "ממשלת ישראל מחויבת להשיג את יעדי המלחמה - ‏לשחרר את חטופינו, לחסל את החמאס ולהבטיח שעזה לעולם לא תהווה עוד איום על תושבי ישראל"

תקיפות צה"ל ברצועה, ארכיון (צילום: עבד רחים ח'טיב, פלאש 90)תקיפות צה"ל ברצועה, ארכיון (צילום: עבד רחים ח'טיב, פלאש 90)
אא

דובר צה"ל הודיע הבוקר (שישי) על סיום הפסקת האש: "חמאס הפר את ההסכם ובנוסף ירה לעבר שטח מדינת ישראל. צה"ל חידש את האש מול ארגון הטרור חמאס ברצועת עזה". בהמשך נמסר, כי מטוסי קרב של צה"ל תוקפים מטרות של ארגון הטרור ברצועה.

ממשרד ראש הממשלה נמסר: "‏ארגון הטרור חמאס-דאעש הפר את המתווה, לא עמד בחובתו לשחרר היום את כל הנשים החטופות, ושיגר רקטות לעבר אזרחי ישראל. ‏עם החזרה ללחימה נדגיש: ממשלת ישראל מחויבת להשיג את יעדי המלחמה - ‏לשחרר את חטופינו, לחסל את החמאס ולהבטיח שעזה לעולם לא תהווה עוד איום על תושבי ישראל".

בעקבות חידוש הלחימה, הודיע פיקוד העורף על החמרת ההנחיות בחלק מאזורי הארץ: "בתיאום מלא עם משרד החינוך, הלימודים יתקיימו הבוקר באזורים מסוימים ובאופן סלקטיבי וזאת בהתאם להנחיות פיקוד העורף". על פי ההנחיות המעודכנות, בחלק מיישובי גוש דן, השפלה, לכיש ורמת הגולן ניתן לקיים פעילות חינוכית רק במקום שאפשר להגיע ממנו למרחב מוגן תקני בזמן ההתגוננות.

תגיות:עזהחמאסצה"לחרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה