חדשות בארץ

הפיגוע בירושלים: יובל דורון קסטלמן נטרל את המחבלים - ונורה למוות בשוגג

יובל דורון קסטלמן עצר את רכבו על מנת לנטרל את המחבלים, שרצחו שלושה בני אדם בפיגוע ירי בירושלים, ונורה בשוגג על ידי חיילים: "תמיד היה גיבור והראשון לזנק להציל חיים, וכך עשה גם הפעם"

יובל דורון קסלטמן (התמונה - באדיבות המשפחה)יובל דורון קסלטמן (התמונה - באדיבות המשפחה)
אא

בבית החולים שערי צדק נקבע הלילה (בין חמישי לשישי) מותו של יובל דורון קסטלמן, בן 38 ממבשרת ציון, שנפצע אתמול באורח אנוש בפיגוע הירי בכניסה לירושלים. בכך עלה מספר הנרצחים בפיגוע לארבעה. הי"ד.

קסטלמן, עורך דין בנציבות שירות המדינה, הבחין באירוע מצדו השני של הכביש בשעה שנסע לעבודה בקרית הממשלה. הוא עצר את רכבו בכדי לנטרל את המחבלים, ונורה בשוגג על ידי חיילים.

במשפחתו של קסטלמן סיפרו כי "היום, ה-1.12, הוא יום ההולדת שלו - עברי ולועזי ביחד. שירת בעברו בכוחות הביטחון, תמיד היה גיבור והראשון לזנק להציל חיים, וכך עשה גם הפעם".

בפיגוע נרצחו הרב אלימלך וסרמן (73), דיין בית הדין הרבני באשדוד; חנה איפרגן (67), מנהלת בית ספר "בית יעקב-בנות הדסה" בבית שמש; וליביה דיקמן (24) משכונת הר נוף בירושלים.

שני המחבלים שביצעו את הפיגוע, תושבי צור באהר שבמזרח ירושלים, חוסלו בזירה. משב"כ נמסר, כי מדובר בשני אחים המזוהים עם חמאס שריצו בעבר עונשי מאסר בכלא בשל מעורבות בטרור.

תגיות:ירושליםפיגוע ירי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה