חדשות בארץ

השמדת פירים ומפקדות, חיסול מחבלים: צה"ל ממשיך לתקוף מטרות של חמאס ברצועה

בין המטרות שהותקפו במהלך הלילה: פירי מנהרות, מפקדות צבאיות ומחסני אמצעי לחימה. כלי טיס מאויש מרחוק חיסל מחבלים, בהכוונת לוחמים מצוות קרב של חטיבה 7

אא

חיל האוויר המשיך לתקוף במהלך הלילה (ראשון) ברצועת עזה. בין המטרות שהותקפו: פירי מנהרות, מפקדות צבאיות ומחסני אמצעי לחימה.

בנוסף, כלי טיס מאויש מרחוק חיסל מחבלים, בהכוונת לוחמים מצוות קרב של חטיבה 7.

ביממה האחרונה, כוחות זרוע הים תקפו בעזרת מאות פגזים מטרות טרור של חמאס ומטרות סיוע לכוחות היבשה בפעילויותיהם. בין המטרות: תשתיות צבאיות, כלי שיט המשויכים לכוח הימי של ארגון הטרור, אמצעי לחימה ועוד.

צה"ל, בהכוונת מידע מודיעיני מדויק של אמ"ן ושב"כ, חיסל אתמול את מפקד גדוד שג'עייה של חמאס, וסאם פרחאת, באמצעות מטוסי קרב של חיל האוויר. 

פרחאת פיקד על הגדוד משנת 2010 והוביל אותו במבצע "צוק איתן", במהלכו פיקד על המחבלים באסון הנגמ"ש בו נהרגו שישה חיילי צה"ל ונחטף סמל-ראשון אורון שאול הי"ד.

דובר צה"ל מסר, כי פרחאת לקח חלק בתכנון המתקפה הרצחנית של חמאס בשמחת תורה ושילח את מחבלי הנח'בה לעבר קיבוץ ומוצב נחל עוז. בשנת 2002 פרחאת היה ממכוויני הפיגוע במכינה הקדם צבאית ב'עצמונה', בו נרצחו חמישה יהודים. הוא גם היה ממכוויני ירי הנ"ט לעבר האוטובוס בנחל עוז בשנת 2011, פיגוע בו נרצח ילד יהודי.

בשנת 1995, בדרכו לבצע פיגוע התאבדות בשטח הארץ, נעצר פרחאת על ידי כוחות הביטחון ונכלא בכלא הישראלי לעשר שנים. לאחר חזרתו לרצועה, פעל בתחומי הייצור הרקטי של ארגון הטרור.

בצה"ל ציינו, כי מתחילת הלחימה פגעו צה"ל ושב"כ ביכולותיו של גדוד שג'עייה באופן משמעותי, החל מחיסול צמרת הפיקוד ועד להשמדת תשתיות ואמצעי לחימה.

תגיות:עזהחמאסצה"לחרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה