חדשות בארץ

מרגש: החטופה הגיעה לכיכר החטופים וקרעה את תמונתה

אחרי ששוחררה מהשבי, עלמה אור בת ה-13 ביקרה את חבריה וקרעה את השלט שהכריז כי היא חטופה. דודם של עלמה ונעם שחזרו מהשבי: "הם לא ידעו שאמם נרצחה, ורק עם חזרתם שמעו על כך"

(צילום: אבשלום ששוני / פלאש 90)(צילום: אבשלום ששוני / פלאש 90)
אא

החטופה עלמה אור, ששוחררה משבי חמאס בשבת שעברה, הגיעה ביום שידי לכיכר החטופים וקרעה את השלט שבה מופיעה תמונתה והיא מוגדרת כחטופה.

עלמה בת 13 והיא שוחררה מהשבי עם אחיה נעם בן ה-16. אביהם דרור עדיין בשבי והאם יונת נרצחה בטבח בקיבוץ בארי. אחיהם יהלי בן ה-18 שהה באותה עת בצפון כיוון שהוא נמצא בשנת שירות, וכך ניצל. ליאם אור (18), בן דוד של עלמה ונועם, שוחרר גם הוא מהשבי.

שרי גת, דודה של כרמל גת שעדיין בשבי, ושל ירדן רומן גת, ששוחררה מהשבי, אמרה לאתר YNET: "כמעט התעלפתי כשראיתי אותה פה. זה היה מרגש בטירוף. איזו עוצמתית היא שהיא באה לכאן. איזה אושר זה. אני מקווה שגם כרמל תגיע לפה ככה".

אור גת, קרוב משפחתם של כרמל וירדן, סיפר שגם הוא התרגש מהמפגש עם עלמה: "אנחנו כולנו ביחד ממשיכים במאבק ומחכים לכרמל ולכולם אחריה ושתוביל אותם החוצה מה שנקרא, זה המצב כרגע. חידוש הלחימה מדאיג. פחד מוות. אנחנו מבינים שהיא בסדר ושהיא בחיים וקיווינו לאולי עוד פעימה או שתיים ולראות אולי את השם שלה ברשימה. אנחנו יודעים בוודאות שהיא לא תגיע וזה הורג".

דודם של עלמה ונעם, אהל בשוראי המתגורר בפיליפינים, סיפר בראיון לערוץ CNN כי הם לא ידעו שאמם נרצחה, ורק עם חזרתם שמעו על כך. לדבריו, הם פגשו את אחיהם הגדול יהל שניצל בשל העובדה שנכח בשנת השירות. "החלום התנפץ", אמר. "אחותי, אמם, נרצחה ב-7 באוקטובר. הילדים לא ידעו את זה. חשבנו שהם היו ביחד בזמן החטיפה, אבל למעשה הם נפרדו זה מזה מהרגע הראשון. כשהם חצו חזרה את הגבול והתאחדו עם סבתא שלהם ועם אחיהם הגדול, החדשות הראשונות שהם נאלצו להתמודד איתן היו שאימם כבר לא בין החיים. זה היה רגע נוראי וטראומטי עבורם".

תגיות:חטופיםעלמה אור

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה