חדשות בארץ

ארנולד שוורצנגר נפגש עם משפחות החטופים: "חמאס ברברי, החטופים חייבים לחזור"

השחקן והמושל לשעבר נפגש עם משפחות החטופים והנעדרים בלוס אנג'לס. המשפחות ביקשו שיתערב, והוא הדגיש: "חשוב שכולנו נעמוד לצד ישראל. חמאס הוכיח מה רוע ושנאה יכולים לעשות"

(צילום: דוברות מטה המשפחות)(צילום: דוברות מטה המשפחות)
אא

השחקן והמושל לשעבר, ארנולד שוורצנגר, נפגש שלשום (שישי) עם בני משפחה של בני ערובה ישראלים המוחזקים על ידי חמאס ברצועת עזה. הנציגים היו קרובי משפחה של בני הערובה עמית שני, אלקנה בוחבוט וליאור רודאף.

המפגש אורגן על ידי מוזיאון הסובלנות ירושלים (MOTJ) ובהשתתפות יו"ר משותף של MOTJ, הרב מרווין הייר, בתמיכתו של נאמן MOTJ סילבן אדמס. שוורצנגר פתח את דבריו במשפטו האייקוני: "הם יחזרו", והוסיף: "אנחנו חייבים לעשות כל שביכולתנו בכדי לסייע בשחרורם ולהבטיח שהם יחזרו ליקיריהם. ישראל עושה מה שכל מדינה הייתה עושה - מגנה על עצמה מול הרוע הטהור וחשוב שכולנו נעמוד למען מדינת ישראל בשעת צרה. הסיפורים ששמענו פה הם טראגיים ואכזריים, אני שמח שיכולתי לתת למשפחות מקום להשמיע את קולן. חמאס התנהג בברבריות והוכיח שזה מה שרוע ושנאה יכולים לעשות".

המושל לשעבר הוסיף: "אנחנו צריכים להיות ברורים גם לגבי אנטישמיות. אין לו מקום בחברה שלנו וצריך לעקור אותו מהבסיס.  אנטישמיות היא רוע קדום שאי אפשר לתת לו לחיות. לכולנו יש אחריות להיות ברורים בנושא הזה ולדאוג שיהודים באמריקה ובעולם ירגישו בטוחים".

אלה שני, בת דודתו של עמית שני ששוחרר לפני כמה ימים לאחר שנחטף ביום הטבח על ידי חמאס: "הגענו לפה כדי להשמיע עדות, עדות קשה על מה שאנחנו ויקירינו עברנו בשבעה באוקטובר. בן דודי עמית הוחזק בעזה במשך כ-50 ימים, מבלי שידענו מה מצבו ובאיזה תנאים הוא מוחזק. לפני כמה ימים, קיבלנו הודעה על שחרורו - אני יכולה להיות איתו ולתת לו חיבוק ענקי, אבל חשוב לי להמשיך ולהפיץ את הסיפור, יש יותר מ-120 חטופים ברצועת עזה ואנחנו רוצים להחזיר את כולם הביתה, עכשיו".

בר רודאיף, שאביו ליאור נעדר מאז השבעה באוקטובר וככל הנראה נחטף על ידי חמאס: "קודם כל, חשוב לי להגיד שאבא שלי היה משתגע אם הוא היה יודע שאני פה, הוא מעריץ גדול שלך מר שוורצנגר ואני יודע שהמפגש הזה יעלה לו חיוך כשהוא יחזור. אבא שלי ליאור היה הראשון שמגיע כדי לעזור, ככה גם היה בשבעה באוקטובר. שמענו ממנו פעם אחרונה באזור השעה 8 בבוקר אבל מאז נעלמו עקבותיו. הוא ככל הנראה נמצא בידי חמאס, בלי התרופות שלו ובלי המשקפיים שלו שנמצאו בקיבוץ. אנחנו מבקשים מכולם להפיץ את המסר, לעשות כל דבר כדי להעלות את המודעות ולעזור לנו להחזיר את אוהבים שלנו הביתה".

אור ויעקב בוחבוט, שאחיו אלקנה בוחבוט נחטף מהמסיבה ברעים: "אלקנה הוא הבחור התמים, הטוב והנדיב ביותר שאני מכיר. הוא איש משפחה ויעשה הכל עבורו אשתו והבן שלו בן ה-3. אלקנה ברגע אחד מצא את עצמו חטוף בעזה. אנחנו ראינו אותו בסרטון של חמאס כשהוא כפות ונראה שהוא קיבל מכות. אנחנו מבקשים שיעשו הכל כדי שהוא יחזור הביתה, אנחנו עוברים גיהנום ורוצים לראות אותו בחזרה עם המשפחה".

תגיות:חטופיםחמאס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה