חדשות בארץ

ההצהרה הדרמטית של ראש השב"כ: "נחסל את בכירי החמאס בקטאר ובטורקיה"

בהקלטה שנחשפה, נשמע ראש השב"כ רונן בר מקבל אחריות על המחדל שהוביל לטבח חמאס ביישובי הדרום ומצהיר על מחויבותה של ישראל לחסל את בכירי חמאס בכל מקום שהם: "זה המינכן שלנו"

בר (צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90)בר (צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90)
אא

התחייבות דרמטית: ראש השב"כ רונן בר מצהיר, לראשונה מפרוץ המלחמה, כי ישראל תחסל את בכירי חמאס השוהים בקטאר ובטורקיה.

בהקלטה שנחשפה הערב (ראשון) על ידי כרמל דנגור בכאן חדשות, נשמע בר אומר: "הקבינט הציב לנו מטרה - במילים של הרחוב זה לחסל את החמאס. ואנחנו נחושים לעשות את זה".

"זה המינכן שלנו", הוסיף בר. "בכל מקום - בעזה, באיו"ש, בלבנון, בטורקיה, בקטאר. בכל מקום. ייקח כמה שנים, אבל אנחנו נהיה שם כדי לעשות את זה".

בהמשך דבריו התיייחס ראש השב"כ לאחריות הארגון בראשו הוא עומד למחדל שהוביל למתקפה הרצחנית של חמאס על יישובי הדרום: "האחריות הביטחונית היא שלנו. החובה שלנו היא לספק ביטחון וגם תחושת ביטחון. לצערי, ב-7 באוקטובר לא הצלחנו לעשות את זה. אני חושב שאנחנו במגמת עלייה. אנחנו לא מחכים. אנחנו את הלקחים שלנו מהאירועים כבר מפיקים. כבר מעבירים אותם לגזרות אחרות, לא רק לרצועת עזה".

"היקף האיומים שיש על מדינת ישראל הוא חסר תקדים בשנה האחרונה, עוד לפני האירועים האלה", ציין בר. "גם במקרה הזה, העיקר סמוי מן העין. יש הרבה מאוד דברים שבוחשים מתחת לפני הקרקע".

תגיות:חמאסשב"כרונן ברחרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה