חדשות בארץ

מידע חדש יוביל לחיסול סינוואר? "הוא בהלם. עושים מאמץ להגיע לראשו"

בכיר ביטחוני בשיחה סגורה: "סינוואר מחזיק בתפיסה משיחית אבל פועל בצורה מושכלת. מדובר באדם אכזרי. רוצח. הוא רצח פלסטינים בהם חשד בשיתוף פעולה עם ישראל"

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

גורם ביטחוני בכיר אמר אמש (ראשון), בשיחה סגורה, כי חיסול של מנהיג חמאס, יחיא סינוואר, "יביא לשינוי הנוסחה לשחרור חטופים". כך דווח באתר וואלה.

על פי הדיווח, הבכיר סיפר כי נעשים מאמצים מודיעיניים כבירים כדי לאתר את סינוואר: "על ראשו של מתנהל מאמץ מודיעיני גדול מאוד".

עוד דווח, כי במערכת הביטחון מעריכים שבמהלך היממה הקרובה יהיה ניתן לפרסם הישגים על פגיעה בחמאס שתביא לפגיעה ביכולת של סינוואר ובראש הזרוע הצבאית, מוחמד דף, לשלוט בכוחות בשטח.

הבכיר הביטחוני הבהיר בשיחה הסגורה כי "סינוואר מחזיק בתפיסה משיחית אבל פועל בצורה מושכלת. מדובר באדם אכזרי. רוצח. הוא רצח פלסטינים בהם חשד בשיתוף פעולה עם ישראל באמצעות כאפייה".

הוא הוסיף כי "לפני ה-7 באוקטובר הוא לא הצליח להתניע את סוגיית השבויים והנעדרים מול ישראל. סינוואר העריך שזירות העימות ביהודה ושומרון, פנים ישראל ולבנון וזירת יתלכדו נגדנו. הוא טעה. הוא גם העריך לא נכון את הלכידות הישראלית. הוא חשב שישראל חלשה. סינואר גם טעה בהערכת התגובה הצבאית של צה"ל. הוא עוד בהלם מהתמרון לעזה ובטח מהשמדת המנהרות בשיפא, בעזה ובמקומות נוספים".

אתמול חיסל צה"ל, בהכוונה מודיעינית של שב"כ ואמ"ן, את הית'ם חואג'רי, מפקד גדוד שאטי של חמאס, אשר תחת פיקודו יצאו מתווי פשיטה לשטחי ישראל ביום הטבח. החיסול נעשה באמצעות מטוס קרב של חיל האוויר. חואג׳רי פיקד על אבטחת הפעילות של ארגון הטרור בבית החולים שיפא וכן פיקד על הלחימה נגד כוחות צה"ל במחנה שאטי. במהלך תפקידו, חואג'רי היה אחראי על פעילות טרור רבה כנגד תושבי מדינת ישראל.

תגיות:חמאסיחיא סינווארחרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה