חדשות בארץ

המשפחה עודכנה: הבן שנחטף לעזה - נרצח

משפחתו של יונתן סמרנו הי"ד (21) מתל אביב, שנחטף מהמסיבה ברעים לרצועת עזה, עודכנה שאינו בין החיים. בכך עולה מספר הנרצחים בעזה, הידוע לצה"ל ולגורמים בישראל, ל-15

יונתן סמרנו הי"ד (צילום: באדיבות המשפחה)יונתן סמרנו הי"ד (צילום: באדיבות המשפחה)
אא

משפחתו של יונתן סמרנו, בן 21 מתל אביב, שנחטף בשביעי באוקטובר מאתר המסיבה ברעים לרצועת עזה, קיבלה הודעה שנרצח. הי"ד.

המשפחה הודיעה היום (שני), כי טקס ההספד והפרידה יתקיים הערב ב-19:00 בתל אביב.

קרוביו של סמרנו סיפרו כי הוא הצליח לעדכן אותם על הירי כשהחלה מתקפת הטרור. סמרנו ברח עם חבריו לבארי, קיבוץ שהפך למלכודת מוות, ובו נהרגו יותר מ-100 תושבים. שם נורה ונלקח על ידי המחבלים.

אמו של יונתן, איילת, דיברה איתו בפעם האחרונה ב-6:30 בשבת של 7 באוקטובר. "הם היו שלושה חברים, סיפרו שיש טילים ושהם באים הביתה. באיזשהו שלב ראינו סרטון שיונתן חטוף. שני החברים שלו זוהו והובאו לקבורה", שחזרה האם. את ההודעה על החטיפה קיבלו בני המשפחה שישה ימים אחרי.

כזכור, בסוף השבוע האחרון אישר דובר צה"ל כי שישה חטופים נרצחו בעזה. הנרצחים: אליהו מרגלית, בן 75, תושב ניר עוז; אריה זלמן זלמנוביץ׳, בן 86, ממקימי קיבוץ ניר עוז והחטוף המבוגר ביותר; עפרה קידר, בת 70 מבארי; מיה גורן, בת 56, חברת קיבוץ ניר עוז; רונן אנגל, בן 54 מניר עוז, שאשתו ושתי בנותיו חזרו מהשבי; גיא אילוז, בן 26 מרעננה, נחטף מהמסיבה ליד רעים. הי"ד.

כמו כן, בשבועות הראשונים למלחמה הצליח צה"ל לחלץ מעזה שלוש גופות של חטופים שנרצחו: החיילת נועה מרציאנו הי"ד, חברת קיבוץ בארי יהודית וייס הי"ד ואזרח זר מתאילנד. מבין 137 החטופים שנותרו ברצועה, לאחר ההפוגות שבהן שוחררו חטופים, ידוע לישראל כי 15 חטופים אינם בין החיים.

תגיות:מלחמת חרבות ברזלחטופים בעזה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה