חדשות בארץ

תומכים בחמאס? גלעד ארדן הקרין את סרט הזוועות בהרווארד

אחרי שבאוניברסיטה הביעו תמיכה בארגון הטרור, שגריר ישראל באו"ם הקרין לסטודנטים את הסרט ואמר: "התמיכה ברוצחי תינוקות יצרה יותר משנאה כלפי מדינת ישראל, היא יצרה גם שנאה ליהודים, צונאמי של אנטישמיות שטף את האוניברסיטה"

(צילום: Arie Leib Abrams / Flash90)(צילום: Arie Leib Abrams / Flash90)
אא

שגריר ישראל באו"ם, גלעד ארדן, הקרין אמש (שני) את סרט הזוועות של דובר צה"ל באוניברסיטת הרווארד, שם הסטודנטים הביעו תמיכה רחבה בחמאס בעת המלחמה, מה שזעזע לא מעט ישראלים, בין היתר בשל העובדה שמרצים יהודים עובדים בקמפוס כבר שנים רבות, וגם משום שמדובר בארצות הברית – מדינה אוהדת ישראל.

זאת הייתה הפעם הראשונה שהסרט מוקרן באוניברסיטה בארצות הברית. לפני הקרנת הסרט נאם ארדן בפני מאות המשתתפים. הוא בחר לתקוף את הנהלת האוניברסיטה, ואמר: "אחרי הטבח שביצע חמאס והשתיקה של הנהגת הרווארד - היה ברור שהרף המוסרי של הרווארד נמוך מאד עד לא קיים. עבור מוסד אקדמי שמתיימר לשים את ערך האמת מעל הכל, זה מביך פי כמה. מהשתיקה הצורמת לאחר המתקפה הרצחנית, השתיקה מול מצעדי התמיכה בטרור בקמפוס ומתקפות נגד סטודנטים יהודים בקמפוס. הרווארד הפכה למקום מסוכן ליהודים. במקום להיות בית גידול למנהיגי העתיד, הרווארד הפכה לבית גידול לתומכי טרור".

"ההתעלמות של הרווארד ממעשי הזוועות של חמאס, הובילה לתמיכה בחמאס ברחבי הקמפוס. התמיכה ברוצחי תינוקות יצרה יותר משנאה כלפי מדינת ישראל, היא יצרה גם שנאה ליהודים, צונאמי של אנטישמיות שטף את הרווארד", המשיך ארדן. "לצערי, זוהי לא תופעה שמייחדת את הרווארד בלבד- אנחנו רואים את זה בכל המוסדות המובילים להשכלה גבוהה ברחבי העולם. אוניברסיטאות עילית מטפחות תומכי טרור, במקום מנהיגי עתיד ערכיים זו תופעה מדאיגה ומפחידה".

השגריר הבהיר לסיום: "הסרט הזה ישנה את הדרך שבה אתם רואים את המזרח התיכון ואת המלחמה שלנו בעזה, וזו האחריות של כולנו להפיץ את האמת ולוודא שהזוועות שתצפו בהן הערב לא יחזרו שוב לעולם. כשתצפו בסרט ובזוועות שמחבלי החמאס ביצעו בשמחה, תבינו שמדובר בארגון טרור שרואה אותנו כחרקים שיש להשמיד ולא כבני אדם ושכדי למנוע עוד טבח כזה בעתיד, הדרך היחידה היא להשמיד את חמאס".

תגיות:חמאסגלעד ארדן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה