חדשות בארץ

הותרו לפרסום שמותיהם של שני חללי צה"ל

דובר צה"ל התיר לפרסום כי סמ"ר (במיל') יהונתן מלכה נפל בקרב ברצועת עזה. סא"ל יוחאי גור הרשברג נהרג בתאונת דרכים צבאית בדרום הארץ

אא

דובר צה"ל התיר הבוקר (רביעי) לפרסום את שמותיהם של שני חללי צה"ל, אשר הודעה נמסרה למשפחותיהם:

רס"ל (מיל') יהונתן מלכה, בן 23 מבאר שבע, לוחם שיריון בגדוד 82 שבעוצבת 'סער מגולן' (7), נפל בקרב ברצועת עזה.

סא"ל (מיל') יוחאי גור הרשברג, בן 52 מחוות פיליפ, מפקד יחידת איתור נעדרים בעוצבת האש (אוגדה 98), נפל בתאונת דרכים צבאית בדרום הארץ. הלווייתו תיערך בשעה 16:00 בבית העלמין בגדרה.

בכך עלה מניין חללי צה"ל במלחמה ל-410. הי"ד.

הרמטכ"ל, רא"ל הרצי הלוי, מסר אמש הצהרה לתקשורת בה התייחס לתמרון הקרקעי שהחל בדרום הרצועה: "כוחותינו מכתרים את מרחב חאן יונס בדרום הרצועה. אנחנו ממשיכים במקביל להעמיק את ההישג גם בצפון הרצועה. מי שחשב שצה"ל לא יידע לחדש את הלחימה בתום ההפוגה – טעה, בחמאס מרגישים את זה היטב. בימים האחרונים פעילים רבים, ובהם מפקדים בכירים בחמאס, חוסלו. עברנו בימים האחרונים לשלב השלישי של התמרון. השתלטנו על מעוזים רבים של החמאס בצפון הרצועה, וכעת אנחנו פועלים מול מרכזי הכובד שלו בדרום".

הלוי ציין כי צה"ל מפנה את האוכלוסייה מבעוד מועד מאזורי הקרבות, ותוקף את החמאס מעל ומתחת לקרקע, בתקיפות משולבות מהאוויר, מהים ומהיבשה: "אנחנו מכניסים את הכוחות הקרקעיים שלנו לתוך הלחימה במעטפת של מודיעין ואש איכותית מאוד ועוצמתית מאוד, עם רמת דיוק גבוהה. כוחות שלנו פוגשים מחבלים רבים, פוגעים בהם באפקטיביות. שואלים אותנו הרבה על ההרס בעזה – חמאס הוא הכתובת. סינוואר הוא הכתובת".

תגיות:חללי צה"לצה"לחרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה