חם ברשת

נתן גושן מתרגש: "בעלה השבוי היה מציע לה כל יום נישואין מחדש"

הזמר ביקר את רז בן עמי ששוחררה מהשבי ונקרע: "חייבים להחזיר את בעלה הביתה. בקרוב נשיר כולם, עם אוהד". יעל בר זוהר נקרעת: "לא משחררים נשים כדי שלא ידעו מה קרה בשבי? זה מטריף"

בעיגול: אלה בן עמי (צילומים: גרשון אלינסון, מרים אלסטר / פלאש 90)בעיגול: אלה בן עמי (צילומים: גרשון אלינסון, מרים אלסטר / פלאש 90)
אא

הזמר נתן גושן הגיע לבקר את אלה בן עמי, 23, תושבת בארי שאביה נחטף ואמה רז חזרה בעסקת השבויים הביתה. בן עמי ראתה בטלגרם תמונה של אביה שנחטף לעזה, אך כעבור כמה שעות הבינה שגם אמה איתו. בן עמי הפכה לדמות מוכרת מאז, כשהיא מלווה את המאבק להחזרת החטופים.

גושן הגיע לבקר את השתיים ושר להן בבית החולים, על מנת לשמח אותן. הוא שיתף את עוקביו וכתב: "היום פגשתי את משפחת בן עמי, באותה שבת חשוכה נחטפו לעזה רז ואוהד בעלה. רז הלביאה שלנו חזרה הביתה בעסקת החטופים ואוהד עדיין שם. כשהגעתי הן חיבקו את התמונה שלו בכל הכוח. 'אנחנו לוקחות את אבא לכל מקום', הן אומרות, 'עד שהוא יחזור'. רז מספרת שהוא היה מציע לה נישואין כל יום מחדש. חייבים להחזיר אותו הביתה, אותו ואת כולם. תודה לכן רז והבנות שהכנסתן אותי למשפחה שלכם, אתן אור גדול. בקרוב נשב ונשיר כולם, והפעם עם אוהד. מתגעגע כבר".

בנושא אחר: משרד החוץ האמריקני פרסם ביממה האחרונה, באמצעות הדובר שלו מתיו מילר, כי אחת הסיבות שבגללן חמאס עדיין משאיר אצלו נשים כבנות ערובה הוא שהוא לא רוצה שיעידו על מה שקרה שאירע להן בזמן שהותן בשבי. לטענתו, זו אחת הסיבות לעיכוב בסיום העסקה לשחרור כל החטופים.

מילר אמר את הדברים בתגובה לשאלה על אפשרות לתקיפות שעברו נשים בשבי. השחקנית ומגישת הטלוויזיה, יעל בר זוהר, לא נשארה אדישה לכך, וכתבה בסטורי שבחשבון האינסטגרם שלה: "לקרוא את השורות האלה זה מטריף את הדעת. אנחנו חייבים לעשות הכל ולהפוך את העולם ולהחזיר את הבנות שלנו הביתה".

תגיות:חטופיםנתן גושן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה