חדשות בארץ

מרכז ויזנטל העניק פרס הוקרה לשדר הארגנטיני שפעל למען החטופים

הרנן פלר, שדר ספורט, הוא אחיינה של אופליה רויטמן שנחטפה לעזה ושוחררה. מאז פרוץ הלחימה הוא פועל למען החטופים. על כך זכה להערכה מהמרכז הפועל להגן על היהודים באשר הם, ולשמר את זיכרון השואה

הרנן פלר (צילום: לפי סעיף 27א)הרנן פלר (צילום: לפי סעיף 27א)
אא

מרכז שמעון ויזנטל, ששם לעצמו למטרה להגן על היהודים באשר הם, ולשמר את זיכרון השואה, העניק הלילה (בין שלישי לרביעי), פרס הוקרה לשדר הספורט הארגנטיני הרנן פלר. השדר פועל למען החטופים מאז יום הטבח שביצעו מחבלי החמאס בעוטף.

דודתו, אופליה רויטמן, בת 77, נחטפה לעזה ושוחררה בימי ההפוגות. למרות שחרורה לא הפסיק פלר את פעילותו, משתתף בכנסים למען החטופים ומזכיר אותם בכל אירוע ספורט שהוא משדר. כך למשל, באירוע ספורט ששידר אתמול, הוא הזכיר את משפחת ביבס, שעדיין מוחזקת בעזה, שילדיה, כפיר ואריאל, אף הם בעלי אזרחות ישראלית - ארגנטינית.

בטקס שנערך בבואנוס איירס, בה מתגורר פלר, שדר ברשת TYC, אחת הגדולות בדרום אמריקה, ציינו אנשי מרכז ויזנטל: "ההערכה וההוקרה לפלר על מאבקו לשחרור החטופים. פעילותו נגד הטרור, הגזענות והאנטישמיות, הבליטה את ערכיו הראויים לציון".

פלר הודה על ההערכה ואמר בטקס: "זהו הפרס החשוב והמרגש ביותר שקיבלתי לאורך חיי. הערכים הם הדבר החשוב ביותר. להיות שדר או פרשן טוב זה פחות חשוב כעת. אני קורא בכל שידור והזדמנות לשחרור החטופים. לא אפסיק עד שהאחרון שבהם יחזור. לא פשוט להחזיק במיקרופון בעולם הזה, לקרוא בשידור לשחרורם ולומר את מה שמרגישים. תמיד מדברים על חופש ואני סבור שיש גם להוכיח זאת במעשים. מודה לערוץ שלא הגביל אותי ואפשר לי לומר את אשר על ליבי, ועל התמיכה בי".

מנהל ערוץ TYC, פרנסיסקו דוארטה: "זכינו בכבוד שפלר יהיה חלק מהצוות שלנו ונאבק לשדר לכל העולם את המסר. מודה לו על הדוגמא האישית. מודה למרכז ויזנטל על ההערכה לפלר שבערב זה הבליט עוד יותר את התנהגותו הראויה לציון של הרנן פלר".

נציג מרכז ויזנטל, אריאל גלבלונג, הסביר את מדוע ניתן הפרס לשדר: "ההתחייבות שלו ללא לאות לחטופים הובילה לכך שבכל בית ובית, יתקבל המסר הקורא לשחרור החטופים. שיש צורך להיאבק נגד הטרור ונגד האנטישמיות. הקריאה של פלר היא לא רק לשחרור. זו קריאה לכל אדם ובן אנוש, באשר הוא, להיות פעיל ולא לשתוק מול המעשים הנוראים של הטרור".

תגיות:שחרור חטופיםהרנן פלרמרכז ויזנטל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה