חדשות בארץ

בתה של חנה קציר: "היא חזרה מהשבי עם בעיות לב קשות"

כרמית פלטי קציר אמרה כי אמה בת ה-76, שחזרה משבי חמאס, סובלת מבעיות בעקבות "תנאים קשים והרעבה". קודם לחטיפתה, קציר לא סבלה מבעיות דומות

בעיגול: חנה קציר (צילומים: באדיבות המשפחה, פלאש 90)בעיגול: חנה קציר (צילומים: באדיבות המשפחה, פלאש 90)
אא

כרמית פלטי קציר, בתה של חנה קציר בת ה-76 שנחטפה על ידי חמאס ושוחררה מהשבי, סיפרה הבוקר (רביעי) כי אמה נמצאת במצב קשה. בריאיון בגלי צה"ל אמרה פלטי קציר כי "התנאים הקשים בשבי בעזה גרמו להחרפת המצב. היא נחטפה ללא בעיות בלב, וכעת היא עם בעיות לב קשות בעקבות תנאים קשים וההרעבה".

קציר חזרה מהשבי אחרי כמעט 50 יום בשבי הג'יהאד האסלאמי. הארגון הודיע כמה ימים לפני שובה כי קציר "הלכה לעולמה", אבל שיקר, כפי שהוא עושה פעמים רבות. בהודעה שפרסם ארגון הטרור נטען כי היא "מתה מסיבוכים רפואיים", וכי הוא הציע לשחרר את החטופה מסיבות הומניטריות אך ישראל דחתה זאת. ההודעה של הג'יהאד, כאמור, התבררה אחרי מספר ימים כשקר ולא פורסמה בישראל, מחשש שמדובר בטרור פסיכולוגי והפצת פייק ניוז, כדי להפעיל לחץ על המשפחות.

קציר נחטפה מקיבוץ ניר עוז ב-7 באוקטובר. בעלה רמי נרצח במהלך מתקפת הטרור, ובנה אלעד, בן 47, עדיין בשבי. פעילי ג'יהאד אסלאמי שהחזיקו בה שחררו סרטון לצד הילד יגיל יעקב בן ה-12, ששוחרר גם הוא בהמשך.

בהודעה רשמית שמסרה משפחת קציר אתמול נכתב: "אמא שלנו היא ההוכחה לכך שכל יום בעזה הוא סכנת חיים. הזמן של השבויים הולך ואוזל. אנחנו יודעים באיזה מצב הם נחטפו, אבל אי אפשר לדעת באיזה מצב הם יחזרו. התנאים בשבי הם לא תנאים בהם בני אדם צריכים לחיות. הטראומה, הרעב והחוסר במענה רפואי גרמו לה לבעיות בלב".

מקיבוץ ניר עוז נמסר: "מצבה של חנה קציר שחזרה מהשבי התדרדר, והיא מאושפזת במצב קשה בבית החולים. זאת, בזמן שבנה של חנה, אלעד, עדיין נמצא בשבי חמאס".

תגיות:חטופיםחנה קציר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה