חדשות בארץ

תיעוד דרמטי: הכוחות המיוחדים של צה"ל - בלב חאן יונס

אוגדה 98, הכוללת את הכוחות המיוחדים של צה"ל, מכתרת את חאן יונס ונלחמת בלב העיר

(קרדיט תמונה וסרטון: דובר צה"ל)(קרדיט תמונה וסרטון: דובר צה"ל)
אא

צה"ל התיר הערב (רביעי) לפרסום כי אוגדה 98, אוגדת הכוחות המיוחדים של צה"ל, נלחמת לראשונה בלב חאן יונס. בנוסף, פורסמו תיעודים מלחימת הכוחות בתוך העיר.

האוגדה, הכוללת בתוכה את עוצבת הקומנדו ויחידות מיוחדות נוספות, פתחה בהתקפה משולבת על מרחב העיר חאן יונס נגד מרכזי הכובד של חמאס. בתוך שעות ספורות פרצו לוחמי האוגדה את קווי ההגנה של חטיבת חאן יונס, כיתרו את העיר ולראשונה החלו לתמרן בלב המרחב.

בצה"ל ציינו כי מתחילת ההתקפה חיסלו לוחמי האוגדה מחבלים רבים בהיתקלויות ובהפעלת אש מהאוויר, איתרו כ-30 פירי מנהרות והשמידו אותם. הכוחות שפתחו את ההתקפה האוגדתית תקפו מטרות טרור רבות במרחב, פשטו על מוצב גדודי של חמאס, ואיתרו אמצעי לחימה ומודיעין רבים. במקביל, כוחות אחרים מכתרים את העיר חאן יונס.

עוצבת הקומנדו וחטיבת גבעתי הגיעו למרכז חאן יונס והחלו בפשיטות ממוקדות בלב העיר. הלוחמים חיסלו מחבלים, השמידו תשתיות טרור ואיתרו אמצעי לחימה. בנוסף, הותקפו מטרות טרור, ביניהם מחסן לאמצעי לחימה הנמצא בתוך מסגד.

חטיבת חאן יונס היא אחת משתי החטיבות הדומיננטיות ביותר בחמאס. העיר חאן יונס מהווה מרכז כובד של ארגון הטרור ומזוהה כסמל צבאי ושלטוני. כל הנהגת חמאס, המדינית והצבאית, גדלה במרחב העיר חאן יונס, ביניהם יחיא סינוואר, אחיו מוחמד סינוואר ומוחמד דף. כעת העיר מכותרת על ידי אוגדה 98.

תגיות:חמאסצה"לחאן יונסחרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה