חדשות בארץ

המנהרות שאיתרו הלוחמים – מתחת לגן ילדים בעזה

לוחמי חטיבה 12 הופתעו ממה שמצאו מתחת לגן ילדים בבית חאנון: "משמאל מגרש כדורגל, מאחורינו גן ילדים - ובאמצע קיר מבוטן היטב, קובייה מבוטנת של מנהרה. רואים את הפיר עצמו, סולם וכבלים של תקשורת שעולים למעלה"

(צילום: דובר צה"ל)(צילום: דובר צה"ל)
אא

צה"ל ממשיך להילחם בעזה במלוא העוצמה. הוא מאתר מנהרות, מנטרל איומים מצד חמאס וממשיך במאמצים לאתר את החטופים ולהחזירם הביתה, זאת במקביל לרצון לתפוס ולחסל את מנהיג חמאס ברצועה, יחיא סינוואר.

במסגרת הלחימה, מה שראו לוחמי צה"ל שלשום בבוקר הפתיע אפילו אותם: לוחמי חטיבה 12 מגדוד 9208 איתרו פיר מנהרה של חמאס מתחת לגן ילדים בבית חאנון. "הנה הנדנדות, המגלשות ולוחות המודעות של גן הילדים, ולצדם רקטות - ככה נראה החמאס", אמר סא"ל ישראל, מפקד גדוד 9208 בחטיבה 12, לחדשות 12.

"אנחנו נמצאים בבית חאנון, ליד עיריית בית חאנון. בהתקפה של גדוד 9208. זאת התקפה על מתחם העירייה, אנחנו רואים מימין את עיריית בית חאנון, משמאל מגרש כדורגל עירוני ומאחורינו גן ילדים - ובאמצע קיר מבוטן היטב, קובייה מבוטנת של מנהרה. רואים את הפיר עצמו, סולם וכבלים של תקשורת שעולים למעלה".

המשמעות ברורה: חמאס לא בוחל באמצעים ועושה שימוש גם בגני ילדים ובאיצטדיון כדורגל, אליו מגיעים ילדים רבים, כדי לחפור מנהרות.

תגיות:עזהלוחמיםמנהרות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה