חדשות בארץ

תיעוד: שר התקשורת בממשלת חמאס נעצר בעזה ונחקר בשב"כ

השב"כ התיר הערב לפרסום את דבר חקירתו בישראל. אלמנסי מתח ביקורת חריפה במהלך חקירתו על חמאס ועל העומד בראשה יחיא סינוואר. לדבריו, "מדובר ‏בחבורת משוגעים שסינוואר מנהיג. ‏הם הרסו את רצועת עזה והחזירו אותה 200 שנים לאחור"

השב"כ (צילום: לפי סעיף 27א)השב"כ (צילום: לפי סעיף 27א)
אא

(קרדיט וידאו: תקשורת שב״כ) 

הותר הערב (ראשון) לפרסום כי השב"כ מחזיק בישראל את יוסף אלמנסי, מי שהיה בעבר שר התקשורת בממשלת חמאס בעזה. בהודעה שפרסם השב"כ נכתב כי אלמנסי משתף פעולה בחקירתו.

בכיר החמאס אף מתח ביקורת חריפה במהלך חקירתו על חמאס ועל העומד בראשה יחיא סינוואר. לדבריו, "מדובר ‏בחבורת משוגעים שסינוואר מנהיג. ‏הם הרסו את רצועת עזה והחזירו אותה 200 שנים לאחור. אנשים ברצועה אומרים שסינוואר וחבורתו החריבו אותנו, אנחנו חייבים להיפטר מהם. לא ראיתי אף אחד שתומך בסינוואר, אף אחד לא אוהב אותו. ‏יש אנשים שיום וליל מתפללים שהאל ישחרר אותנו ממנו. יש לו שיגעון גדלות, הוא מרגיש שהוא מעל כולם ופועל רק כפי שהוא חושב".

בחקירת השב״כ סיפר אלמנסי על הנזק, ההרס והחורבן שהמיט חמאס על רצועת עזה. הוא התייחס לנושא הכסף הקטארי וגם לטבח בשביעי באוקטובר: "⁠⁠יש כסף עבור פרויקטים, ויש מימון שמגיע מאיראן לזרוע הצבאית של חמאס. הכסף הזה הוא עבור חורבן. ה-7 באוקטובר זה ההפך מדת האסלאם. זה כפירה. שיגעון. מה שהם עשו זה לא מתקבל על ההיגיון, הדת, ולא על ידי השכל. מי שאחראי על זה אלו סינוואר וחבורתו. העצה שלי לאנשים בעזה, שיתנגדו לחבורתו של סינוואר. תנו לנו לחיות, לטפל באנשים. נבנה את עזה; זה ייקח זמן, הפצע גדול".

תגיות:שב"כמעצר מבוקשיםמלחמת חרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה