חם ברשת

מני אסייג: "לא אכפת לי אם זה לא פופולרי, מפרגן לנתניהו"

הבמאי והיוצר בציוץ שהפך ויראלי: "תודה על הדרך האחראית, השקולה והנחושה שבה אתה מנהל את המלחמה הקשה והמרה, וזה כשנשפכים עליך אלפי טונות של ארס. איך אמר רבי עקיבא הענק זצ"ל? הפנקס פתוח והיד כותבת". ומה קרה אחרי הציוץ?

אא

הבמאי והיוצר מני אסייג העלה ציוץ ברשת החברתית X ששוברת את הרשת בשעות האחרונות. בציוץ שלו הגן אסייג על ראש הממשלה בנימין נתניהו וסיפק לו תמיכה בתקופה הזאת.

"לא אכפת לי אם הציוץ הזה פופולארי או לא. מעולם לא פרגנתי לנתניהו כפי שאני מפרגן לו בימים האלה", כתב אסייג לפני שספג נאצות. "מעולם הוא לא היה ראוי לפרגון כפי שהוא ראוי לו כמו בימים האלה, מעולם הוא לא היה זקוק לפרגון כפי שהוא זקוק לו בימים האלה. תודה לך ראש הממשלה על הדרך האחראית, השקולה והנחושה שבה אתה מנהל את המלחמה הקשה והמרה, וזה כשנשפכים עליך אלפי טונות של רעל וארס מצד אנשים אפלים, שונאים וחסרי אחריות (רובם עם מיקרופון ביד) שרואים בך אויב ופחות בנאצי סינוואר".

אסייג המשיך וכתב: "זו הדרך שלהם לברוח מהאמת הקשה והמביכה ולהסיט את האש למקום הכי נוח מבחינתם. הכל מובן וברור, אבל הם לא יצליחו לחמוק, האמת ממתינה להם מיד אחרי המלחמה. איך אמר רבי עקיבא הענק זצ"ל? הפנקס פתוח והיד כותבת. כבוד על הדרך האצילית שבה אתה מתמודד עם כל הרעל המזוקק וההסתה הפרועה והמופרעת, שיכולה להוציא מהדעת".

לסיום איחל אסייג לראש הממשלה: "תמשיך להחזיק בהגה בשביל העם הזה, אתה האיש הנכון במקום הנכון, וכך קבע גם הרוב שמכריע בקלפי ולא בקפלן. זו דמוקרטיה, ולא יעזור לאף אחד כלום. השם יהיה איתך ובעזרך ויגן וישמור על חיילי צה"ל ועל החטופים, אמן. מצפים ממך ללכת עד הסוף ולהשמיד ולאבד את החמאס הנאצי, עוזריו ותומכיו! בע"ה". אסייג ראה את הנולד והוסיף למטה את הכיתוב: "כן, את מי לחסום ראשון?".

לאחר שספג לא מעט עלבונות, כתב אסייג: "לעולם המחנה שמאכלס את מחללי הקודשים, זורקי התפילין, מלעיגי המסורת, שונאי החרדים ומבזי הרבנים יהיה המחנה של הטועים והמטעים שהאמת רחוקה ממנו שנות אור. תצטרפו למחנה הנכון, יהודים".

תגיות:מני אסייגחרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה