חדשות בארץ

כאלף גופות מחבלים יעברו הליך זיהוי, במטרה לוודא שביניהן אין חלל ישראלי

אנשי הרבנות הצבאית יובילו את הליך הזיהוי במחנה שהוקם לשם כך בדרום הארץ. גורמים בצה"ל ציינו כי לזיהוי ישנה חשיבות עליונה, על מנת להרכיב תמונה מלאה של הנעדרים והחטופים

מחנה שורה לזיהוי חללים (Yossi Aloni/Flash90)מחנה שורה לזיהוי חללים (Yossi Aloni/Flash90)
אא

כאלף גופות של מחבלים שנהרגו במתקפת הטרור האכזרית בשביעי באוקטובר, ומצויות בידי ישראל, ייבדקו בשבועיים הקרובים. כך דווח היום (שני) בחדשות כאן רשת ב'.

הבדיקה תתבצע במחנה צה"ל בדרום הארץ, וייקחו בה חלק אנשי הרבנות הצבאית והמכון הפתולוגי באבו כביר. מדובר בגופות מחבלים ואזרחים פלסטינים מעזה, שהשתתפו במתקפת חמאס על העוטף.

מהגופות יילקחו דגימות, במטרה לוודא כי אין ביניהן חלל ישראלי. בצה"ל מעריכים כי הבדיקה תימשך לפחות שבועיים. על פי גורמים צבאיים, לזיהוי ישנה חשיבות עליונה על מנת להבטיח שלא נפלה טעות בשבועות הראשונים, בהם נאספו מיישובי העוטף גופות המחבלים ורוכזו במחנה הצבאי ללא בדיקה.

לפי שעה אין שום סימן לכך שבין הגופות אכן יש חללים ישראלים. מטרה נוספת של המבצע היא הרכבת תמונת השבויים והנעדרים המלאה, כאשר עדיין ישנם מספר נעדרים מאז מתקפת חמאס בעוטף.

השבוע, למשל, אותרה גופה בשטח פתוח בסמוך לאחד היישובים. ממצאים שנמצאו עליה הצביעו מעל כך שמדובר בגופת מחבל. כוחות מיוחדים ממשיכים לסרוק בשטחים הפתוחים לאיתור גופות וממצאים נוספים.

תגיות:זיהוי חלליםמלחמת חרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה