חדשות בארץ

בת דודתה של שירי ביבס: "רבע פיתה זה לא אוכל לילדים, מקום חשוך - לא מקום לתינוק"

מיכל רייסברג נכחה בטקס הנטיעות של קק"ל לילדים שחזרו משבי חמאס בעזה: "נזכה לנטוע עץ ולהתחיל חיים חדשים יחד עם אריאל, כפיר שירי וירדן"

(צילום: מרים אלסטר / פלאש 90)(צילום: מרים אלסטר / פלאש 90)
אא

מיכל רייסברג, בת דודה של שירי ביבס, נכחה אתמול (שני) בטקס הנטיעות של קק"ל לילדים שחזרו משבי חמאס בעזה.

עובדי קק"ל נטעו 38 עצים חדשים לכבוד כל ילד וילדה ששבו משבי חמאס בעזה וניפקו עבור המשפחות את תעודות "עץ החיים" המסמלים את לידתם מחדש לאחר השבי. במתחם נשמרו שתי גומות נוספות, הממתינות לשובם של הילדים כפיר ואריאל ביבס הנמצאים בשבי חמאס יחד עם הוריהם ירדן ושירי כבר 66 ימים.

היוזמה נולדה ממסורת בקק"ל של נטיעת עצים לילדים שזה עתה נולדו. נטיעת העץ עבור כל ילד שחזר מהשבי, מסמלת לידה מחדש וצמיחה לעתיד. לכל ילד תוענק תעודה ובה ציור של עץ החיים.

(צילום: שחר כהן, מערך ההסברה קק''ל)(צילום: שחר כהן, מערך ההסברה קק''ל)

 "אנחנו רואים את ההצלחה של חיילי צה"ל שעושים משימה כל כך חשובה ומגנים עלינו מארגון הטרור הרצחני", אמרה רייסברג. "טקס הנטיעות מכיל בחובו משהו סימבולי שמדבר על העץ שלנו כעם יהודי שמוזכר רבות בתנ"ך. זה משמח אותי שיש כאן משפחות של ילדים שחזרו מהשבי, שמגיעות לנטוע עץ ולהתחיל חיים חדשים".

רייסברג הוסיפה: "אני מקווה ומתפללת שגם אנחנו נזכה לנטוע עץ ולהתחיל חיים חדשים יחד עם אריאל, כפיר שירי וירדן. אנו מודאגים מהמצב שלהם. כף אורז ורבע פיתה זה לא אוכל לילדים. מקום חשוך ומבודד זה לא מקום לתינוק קטן שעושה את צעדיו הראשונים. הם צריכים לחזור הביתה ואנחנו מתפללים שהם יחזרו יחד עם כל שאר החטופים. עוד נפגש כאן שוב לטקס נוסף יחד איתם".

"הנטיעה לכבוד הילדים שחזרו מהשבי מסמלת צמיחה מחדש והתחלה של חיים חדשים בצד הקושי. אנו בקק"ל פועלים בכדי לסייע בשיקום בעוטף ובדרום ישראל ומקווים שהילדים יחזרו לבתיהם כמה שיותר מהר", אמרה יו"ר קק"ל, יפעת עובדיה לוסקי. "שומרים שתי גומות נטיעה נוספות עבור ילדי משפחת ביבס שכולנו מצפים לחזרתם לישראל בריאים ושלמים יחד עם כל שאר החטופים".

תגיות:עזהחטופיםחמאס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה