חדשות בארץ

צה"ל השמיד עמדת שיגור ששיגרה רקטות לישראל; כלא למחבלים יוקם בדרום

חיל האוויר הוכוון ופגע במשגר שירה רקטות לעבר העיר שדרות. לוחמים איתרו מבנה ובו מאות רקטות ומפעל לייצור כלי לחימה. 500 מחבלים נעצרו בעזה, בהן נשים ששימשו תצפיתניות של חמאס

(צילום: דובר צה"ל)(צילום: דובר צה"ל)
אא

חיל האוויר השמיד הלילה (בין שני לשישי) עמדת שיגור בזמן ששיגרה רקטות לעבר העיר שדרות. התקיפה בוצעה מהאוויר לאחר שלוחמי אוגדה 162, הפועלים בשכונת ג׳אבליה, בשיתוף לוחמי יחידת האיסוף 636 מחיל הגנת הגבולות, זיהו את עמדת השיגור והכווינו את כלי הטיס.

בנוסף, לוחמי יחידת דובדבן פשטו על מבנה של מחבלי חמאס ואיתרו במקום כ-250 רקטות, מרגמות וטילי RPG שהיו מוכנים לשימוש. במקום נמצאו גם אמצעי לחימה וציוד צבאי. בהמשך, לוחמי חטיבת גבעתי השמידו מפעל לייצור אמצעי לחימה ואיתרו מאות רימונים, רקטות וטילי לאו. כוחות זרוע הים זיהו ותקפו חוליית מחבלים אשר ביצעה ירי אל עבר הכוחות המתמרנים ברצועת עזה.

(צילום: דובר צה"ל)

 

נשים בעזה שימשו כתצפיתניות עבור מחבלי חמאס

מערכת הביטחון החלה בהקמת בית כלא בדרום הארץ, בו ישהו מחבלי החמאס שנעצרו ברצועה ובתוך שטח ישראל בשביעי לאוקטובר. מתחם כליאה מיוחד בבסיס צבאי בדרום יהיה ייעודי לקליטת מחבלות.

בצה"ל ציינו כי מספר פעילות של חמאס נעצרו בימים האחרונים בעזה והובאו לחקירה בישראל. המחבלות מטעם חמאס שימשו כתצפיתניות. מחבלות של הזרוע הצבאית של חמאס תועדו גם בזמן שחרור חטופים ישראלים מעזה.

(צילום: דובר צה"ל)

מתום ההפוגה, כוחות צה"ל בשטח הרצועה עצרו 140 פעילי חמאס וג'יהאד איסלאמי. המחבלים עוכבו במהלך קרבות בימים האחרונים על ידי לוחמי צה"ל, חלקם נכנעו באופן יזום והובלו עם חוקרי השטח של יחידה 504 באגף המודיעין ורכזי השב"כ להמשך חקירה.

על פי דובר צה"ל, בסך הכל נעצרו בחודש האחרון יותר מ-350 פעילים בחמאס. בנוסף אליהם, נעצרו יותר מ-120 פעילים בארגון הטרור הגיהאד האיסלאמי.

 

5 מחבלים חוסלו ביו"ש

כטב"ם של צה"ל חיסל הבוקר ארבעה מחבלים באזור מחנה ג'נין ביו"ש. כוחות צה"ל נכנסו לעיר ולמחנה לצורך מעצר מבוקשים. במקום התפתחו חילופי אש והמחבלים השליכו מטענים לעבר הכוחות. התקיפה מהאוויר בוצעה כלפי חולייה של שלושה מחבלים שנהרגו במקום. שניים נוספים נהרגו בחילופי האש עם כוח צה"ל.

תגיות:צה"למחבלים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה