חדשות בארץ

הנס של אושרי: "הייתי מורדם ומונשם, מלאכים הצילו אותי"

אושרי יצא לדוג, נתקל במחבלים שניסו לחסלו ופינה את עצמו לבית החולים באשקלון. השוטרים שהצילו אותו נפגשו איתו: "שמחתי שהם עדיין בחיים"

(צילום: חיים גולדברג / פלאש 90)(צילום: חיים גולדברג / פלאש 90)
אא

אושרי טוויטו בן ה-27 משדרות, יצא לדוג בחוף זיקים בבוקר הטבח. המחבלים שהגיעו לאזור ירו בו בזמן שהתחבא במיגונית. הוא נפצע קשה, אך למרות מצבו הצליח להגיע לבית החולים באשקלון, אחרי ששוטרים עצרו ושחררו אותו כשהבינו שהוא פצוע.

מספר ימים חיפשה משפחתו את השוטרים שהצילו את חייו, עד שאותרו. "שמחתי שהם בחיים", סיפר אושרי לחדשות 12, "אני עדיין לא מעכל".

הוא משחזר כי "באותו בוקר נוראי, יצאתי כהרגלי לדוג. כשהתחילו אזעקות 'צבע אדום', נכנסנו למיגונית, אלא שאז נכנס מחבל למיגונית, זרק 2 רימונים וירה צרורות, ונפצעתי אנושות".

הכדור עבר דרך זרועו, המשיך לארובת העין, ירד בוושט והגיע אל בטנו. הוא איבד את הכרתו והגיע בכוחות עצמו לבית החולים ברזילי. 

"הוא נסע לאט, זיגזג. חשדנו בו", משחזר רס"ר דניאל קלימקוב, סייר אופנוען בתחנת אשקלון, שאבטח את הכניסה לעיר. הוא והשוטר רס"ם אברהם ביאגלין פינו אותו במהרה ובזכות זה הוכ ניצל. "הבנו שהוא פצוע קשה ולא הבנו איך הוא הגיע לכאן לבד", משחזר דניאל. "הוא בקושי נשם. הבנו שאין זמן ושלבד הוא לא היה מגיע לבית החולים. זו הייתה החלטה נכונה – נסענו מהר, בבית החולים הוא חבר לרופאים ומשם נותק הקשר".

אחרי שעות בהן היה מורדם ומונשם הוא התעורר וסיפר למשפחתו מה בדיוק קרה: "כשהתחלתי להתעורר בהדרגה סיפרתי להורי על שני השוטרים, המלאכים האלה, והם החליטו למצוא אותם ולוודא שהם בחיים".

כעת, אושרי עובר שיקום בשיבא. המשפחה הגיעה לקרן לנפגעי טרור של הסוכנות היהודית שאיתרה את השוטרים שהגיעו. דניאל אמר: "הגענו אליו לבית חולים לבקר, היה מאוד מרגש - גם המשפחה התרגשה שהצלנו אותו. דיברנו איתו והוא מאוד שמח. הוא סיפר שהוא רצה לראות אותנו. אני שמח מאוד שעזרנו לו".

אושרי אמר: "שאלתי את השוטרים את כל השאלות שהיו לי, ושמחתי שהם בחיים. זה לא מובן מאליו ואני עדיין לא מעכל".

תגיות:ניסיםניצולים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה